Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Головні члени речення. Зв’язок слів у реченні | Поглибити знання дітей про основу речення та зв'язок слів у реченні. |
2. | Другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні | Поглибити знання дітей про основу речення та зв'язок слів у реченні. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди підмет | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати головні члени речення. |
2. | Знайди присудок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати головні члени речення. |
3. | Укажи граматичну основу | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння визначати граматичну основу речення. |
4. | Речення з другорядними членами | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати головні та другорядні члени речення. |
5. | Вибери рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати основу речення. |
6. | Знайди речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати граматичну основу речення. |
7. | Пошир речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння поширювати речення, шляхом додавання другорядних членів. |
8. | Узгодь слова | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Формувати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні. |
9. | Знайди головне слово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння встановлювати зв'язок між словами в реченні. |
10. | Речення за схемою | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати члени речення. |
11. | Встанови зв'язок слів | 3 вид - аналіз | важке | 3,5Б. | Формувати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Склади речення | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати основу речення. |
2. | Пошир речення | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння поширювати речення. |
3. | Речення за схемою | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння визначати члени речення. |
4. | Зв'язок слів у реченні | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Основа речення. Зв’язок слів у реченні» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння визначати основу речення, установлювати зв'язок слів у реченні. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Основа речення. Зв’язок слів у реченні» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати основу речення, встановлювати зв'язок слів у реченні. |
2. | Перевірна робота з теми «Основа речення. Зв’язок слів у реченні» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Основа речення. Зв’язок слів у реченні». |