Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Слово. Значення слова | Поглибити знання учнів про значення слова. |
2. | Значення слова (омоніми, синоніми, антоніми) | Поглибити знання учнів про значення слова. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи значення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати лексичне значення слова. |
2. | Підбери слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати значення слів. |
3. | Розподіли слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати пряме і переносне значення слів. |
4. | Укажи багатозначне | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати багатозначні слова. |
5. | Слова, що звучать однаково | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення. |
6. | Зайве слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння групувати слова за їх значенням. |
7. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння відрізняти синоніми від родових та видових назв до слова. |
8. | Знайди слово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати слова, що вжитті в переносному значенні. |
9. | Пара антонімів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати слова-антоніми. |
10. | Знайди синонім | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати слова-синоніми. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери синонім | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати синонім до слова. |
2. | Склади речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати багатозначні слова. |
3. | Речення з антонімами | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння впідбирати антоніми. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Значення слова» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння визначати значення слова, однозначні та багатозначні слова; знаходити чи підбирати синоніми та антоніми, слова з прямим чи переносним значенням. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Значення слова» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати значення слова, однозначні та багатозначні слова; знаходити чи підбирати синоніми та антоніми, слова з прямим чи переносним значенням. |
2. | Перевірна робота з теми «Значення слова» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Значення слова». |