Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Значущі частини слова | Закріпити знання учнів про значущі частини слова. |
2. | Розрізнення спільнокореневих слів і форм одного й того самого слова | Закрыпити знання дытей про форму слова та спорыднены слова. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи спільнокореневі | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати спільнокореневі слова. |
2. | Визнач корінь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати корінь слова. |
3. | Віднови слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати частини слова. |
4. | Зміни форму слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння змінювати форму слова. |
5. | Утвори слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння використовувати морфеми для словоутворення. |
6. | Підбери префікс | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння використовувати морфеми для словоутворення. |
7. | Ланцюжок слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Формувати вміння аналізувати будову слів. |
8. | Утвори групи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати в словах префікси та суфікси. |
9. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти форми одного й того ж слова та спільнокореневі слова. |
10. | Розподіли слова | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти спільнокореневі слова та форми одного й того ж слова. |
11. | Слово за схемою | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти спільнокореневі слова та форми одного й того ж слова. |
12. | Розбери за будовою | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння розбирати слово за будовою. |
13. | Конструктор слова | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння розбирати слово за будовою. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зміни форму слова | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння розрізняти форми слова та спільнокореневі слова. |
2. | Підбери спільнокореневі слова | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння розрізняти форми слова та спільнокореневі слова. |
3. | Слово за схемою | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння аналізувати будову слова. |
4. | Розбери за будовою | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння аналізувати будову слова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Значущі частини слова» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Формувати вміння визначати значущі частини слова та розрізняти спільнокореневі слова та форми слова. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Значущі частини слова» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати значущі частини слова та розрізняти спільнокореневі слова та форми слова. |
2. | Перевірна робота з теми «Значущі частини слова» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Значущі частини слова». |