Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Текст-опис: мета, особливості | Поглибити знання учнів про тексти-описи; ознайомити з особливостями текстів-описів створених у різних стилях (художньому та науковому). |
2. | Стилі тексту-опису | Поглибити знання учнів про різні стилі текстів-описів: художній та науковий. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди опис | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати текст-опис за його характерними ознаками. |
2. | Вибери слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння підбирати потрібні слова для опису предмета. |
3. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати текст-опис за його характерними ознаками. |
4. | Текст у художньому стилі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти описи у художньому або науковому стилі. |
5. | Текст у науковому стилі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти описи у художньому або науковому стилі. |
6. | Розмісти в книзі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти тексти-описи художнього або наукового стилю. |
7. | Вибери речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння виділяти слова, характерні для художнього стиля. |
8. | Укажи речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння виділяти слова, характерні для наукового стиля. |
9. | Утвори текст | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати мовні засоби для створення тексту-опису в художньому та науковому стилі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери порівняння | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати мовні засоби, які використовуються для створення тексту-опису. |
2. | Добери слова | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати слова для складання тексту-опису. |
3. | Склади опис | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння складати текст опис потрібного стилю. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Особливості текстів-описів. Мета цих текстів» | 00:18:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати текст-опис, виявляти характерні особливості художнього та науково-публіцистичного опису. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Особливості текстів-описів. Мета цих текстів» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати текст-опис, виявляти характерні особливості художнього та науково-публіцистичного опису. |
2. | Перевірна робота з теми «Особливості текстів-описів. Мета цих текстів» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Особливості текстів-описів. Мета цих текстів». |