Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке нервова система? | Теоретичні відомості про нервову систему. |
2. | Тренуємо головний мозок! | Теоретичні відомості про головний мозок. |
3. | Від чого залежить настрій? | Теоретичні відомості про настрій, почуття, емоції. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Смайлик | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вибрати позитивні смайлики. |
2. | Жест | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати правильний жест. |
3. | Сон | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати правильне твердження про сон. |
4. | Продовж речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити наслідки нетривалого сну. |
5. | Позитивні емоції | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати позитивні емоції. |
6. | Способи заспокоєння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати способи заспокоєння. |
7. | Нервова система | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідность між назвою та зображенням відділу нервової системи. |
8. | Тренування | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати тренування для покращення роботи головного мозку. |
9. | Збери речення | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Зібрати речення про нервову систему. |
10. | Факти про мозок | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Визначити правильний та неправильний факт про головний мозок. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дбайливе ставлення | Інший | легке | 1Б. | Вибрати те, що подбає про нервову систему. |
2. | Негативні емоції | Інший | легке | 1Б. | Позначити негативні емоції. |
3. | Правильно чи неправильно | Інший | середнє | 2Б. | Визначити правильно чи неправильно позначено назву на зображення відділу нервової системи. |
4. | Психічне здоров'я | Інший | середнє | 2Б. | Вирати те, що відноситься до психічного і духовного здоров’я. |
5. | Дружні стосунки | Інший | важке | 4Б. | Записати емоції, які найчастіше виникають при спілкуванні з друзями. |
6. | Відпочинок | Інший | важке | 4Б. | Дати відповідь на питання «Для чого потрібен сон?». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Дивовижний мозок» | 00:15:00 | легке | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Дивовижний мозок». |
2. | Тренування №2 з теми «Дивовижний мозок» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Дивовижний мозок». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Дивовижний мозок» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Домашня робота із теми «Дивовижний мозок». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Дивовижний мозок» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Домашня робота із теми «Дивовижний мозок». |
3. | Діагностична робота з теми «Дивовижний мозок» | 00:20:00 | легке | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Дивовижний мозок». |