Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Які скелети у тварин? Теоретичні відомості про хребетних та безхребетних тварин.
2. Будова скелета людини Теоретичні відомості про будову скелета людини.
3. Як працюють м'язи і суглоби? Теоретичні відомості про м'язи і суглоби.
4. Чому постава важлива? Теоретичні відомості про чинники порушення постави.
5. Корисні поради для постави Теоретичні відомості про поради для постави.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Тварини 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити хребетну тварину.
2. За партою 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити пораду для правильної посади за партою.
3. Суглоби 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити кістки, з'єднані суглобами.
4. Правильна відповідь 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визнач відповідність між назвою кісток та їхньою функцією.
5. Рух тіла 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати м'язи, які не належать до внутрішніх органів.
6. Відповідність 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Встановити відповідність між цифрою та назвою кісток скелету людини.
7. Опорно-рухова система 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правильні функції опорнорно-рухової системи.
8. Продовж речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Продовжити речення про функції скелета та м'язів.
9. Положення тіла 3 вид - аналіз важке 4Б. Відновити правило для слідкування за положенням тіла.
10. М'язи 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначити правильне та неправильне твердження про м'язи.
11. Постава 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначити правильну та неправильну поради для гарної постави.
12. Хребет 3 вид - аналіз важке 3Б. Вибрати можливі наслідки викревлення хребта.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Неправильні дії Інший легке 1Б. Вибери дії, які можуть спричинити викревлення хребта.
2. Скелет Інший легке 1Б. Визначити назву кісток скелету людини.
3. Міцні м'язи Інший середнє 2Б. Вибрати дії, які зміцнять м'язи.
4. Безхребетні Інший середнє 2Б. Вибрати безхребетних тварин.
5. Хребетні тварини Інший середнє 2Б. Вибрати хребетних тварин.
6. Алфавіт Інший важке 4Б. Розкласти назви перших пристроїв для лічби в алфавітному порядку.
7. Допомога Інший важке 4Б. Записати доручення дорослих, які виконує дитина вдома.
8. Правильне положення Інший важке 4Б. Записати поради правильного положення тіла (голови, ніг, рук) за партою.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Як стати сильним» 00:15:00 легке 8Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як стати сильним».
2. Тренування №2 з теми «Як стати сильним» 00:20:00 середнє 9Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як стати сильним».
3. Тренування №3 з теми «Як стати сильним» 00:25:00 важке 10Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Як стати сильним».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Як стати сильним» 00:25:00 середнє 9Б. Домашня робота із теми «Як стати сильним».
2. Домашня робота №2 з теми «Як стати сильним» 00:30:00 важке 11Б. Домашня робота із теми «Як стати сильним».
3. Діагностична робота №1 з теми «Як стати сильним» 00:20:00 легке 9Б. Діагностика навичок та знань із теми «Як стати сильним».
4. Діагностична робота №2 з теми «Як стати сильним» 00:25:00 середнє 11Б. Діагностика навичок та знань із теми «Як стати сильним».