Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Що таке медіа? Теоретичні відомості про складові медіа.
2. Що таке ефективне спілкування? Теоретичні відомості про уміння спілкуватися та вживання слів ввічливості.
3. Правила ефективного спілкування Теоретичні відомості про правила ефективного спілкування.
4. Небезпечне спілкування Теоретичні відомості про дії при небезпечному спілкуванні.
5. Уміння слухати Теоретичні відомості про складові активного слухання.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Звернення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибери ввічливе звернення.
2. Небезпечна пропозиція 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати пропозицію, від якої треба відмовитись.
3. Друкована інформація 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати друкований вид медіа.
4. Уміння спілкуватися 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати складову терміну «уміти спілкуватися».
5. Новини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити факти, які обов'язково мають бути у тексті новини.
6. Слово та міміка 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити відповідність між словом та мімікою.
7. Особиста інформація 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити особисту інформацію, яку не треба повідомляти незнайомим людям.
8. Відповідність 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Встановити відповідність між частинами тіла та ії функціями при активному слуханні.
9. Доповни термін 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Доповнити термін «медіа».
10. Порада 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати поради, які можна дати, коли підбурюють учинити щось протиправне.
11. Спілкування у групі 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити правильне твердження про працю та спілкування у групі.
12. Ефективне спілкування 3 вид - аналіз важке 4Б. Скласти правило про ефективне спілкування.
13. Активне слухання 3 вид - аналіз важке 4Б. Вибрати частина тіла, які беруть участь під час активного слухання.
14. Слова ввічливості 3 вид - аналіз важке 4Б. Вибрати види слів ввічливості, які треба вживати під час знайомства та спілкування.
15. Мова 3 вид - аналіз важке 4Б. Розкласти назви мов в алфавітному порядку.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Міміка Інший легке 1Б. Визначити радість, поквзану мімікою при спілкуванні!
2. Слова вітання Інший легке 1Б. Вибрати слова вітання.
3. Види медіа Інший середнє 2Б. Визначити відповідність між видами медіа.
4. Прощання та прохання Інший середнє 2Б. Встанови відповідність між видами слів ввічливості.
5. Вітання вчителю Інший важке 4Б. Записатиі слова ввічливості, які можна використати для вітання вчителю.
6. Продовж речення Інший важке 4Б. Оперування головними правилаамирботи та спілкування у групі.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Секрети спілкування» 00:15:00 легке 10Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Секрети спілкування».
2. Тренування №2 з теми «Секрети спілкування» 00:20:00 середнє 11Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Секрети спілкування».
3. Тренування №3 з теми «Секрети спілкування» 00:20:00 важке 13Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Секрети спілкування».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Секрети спілкування» 00:25:00 легке 10Б. Домашня робота із теми «Секрети спілкування».
2. Домашня робота №2 з теми «Секрети спілкування» 00:30:00 важке 13Б. Домашня робота із теми «Секрети спілкування».
3. Діагностична робота №1 з теми «Секрети спілкування» 00:15:00 легке 10Б. Діагностика навичок та знань із теми «Секрети спілкування».
4. Діагностична робота №2 з теми «Секрети спілкування» 00:20:00 середнє 11Б. Діагностика навичок та знань із теми «Секрети спілкування».