Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке медіа? | Теоретичні відомості про складові медіа. |
2. | Що таке ефективне спілкування? | Теоретичні відомості про уміння спілкуватися та вживання слів ввічливості. |
3. | Правила ефективного спілкування | Теоретичні відомості про правила ефективного спілкування. |
4. | Небезпечне спілкування | Теоретичні відомості про дії при небезпечному спілкуванні. |
5. | Уміння слухати | Теоретичні відомості про складові активного слухання. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Звернення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибери ввічливе звернення. |
2. | Небезпечна пропозиція | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати пропозицію, від якої треба відмовитись. |
3. | Друкована інформація | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати друкований вид медіа. |
4. | Уміння спілкуватися | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати складову терміну «уміти спілкуватися». |
5. | Новини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити факти, які обов'язково мають бути у тексті новини. |
6. | Слово та міміка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити відповідність між словом та мімікою. |
7. | Особиста інформація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити особисту інформацію, яку не треба повідомляти незнайомим людям. |
8. | Відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між частинами тіла та ії функціями при активному слуханні. |
9. | Доповни термін | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Доповнити термін «медіа». |
10. | Порада | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати поради, які можна дати, коли підбурюють учинити щось протиправне. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Спілкування у групі | Інший | середнє | 2Б. | Визначити правильне твердження про працю та спілкування у групі. |
2. | Ефективне спілкування | Інший | важке | 4Б. | Скласти правило про ефективне спілкування. |
3. | Активне слухання | Інший | важке | 4Б. | Вибрати частина тіла, які беруть участь під час активного слухання. |
4. | Слова ввічливості | Інший | важке | 4Б. | Вибрати види слів ввічливості, які треба вживати під час знайомства та спілкування. |
5. | Мова | Інший | важке | 4Б. | Розкласти назви мов в алфавітному порядку. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Міміка | Інший | легке | 1Б. | Визначити радість, поквзану мімікою при спілкуванні! |
2. | Слова вітання | Інший | легке | 1Б. | Вибрати слова вітання. |
3. | Види медіа | Інший | середнє | 2Б. | Визначити відповідність між видами медіа. |
4. | Прощання та прохання | Інший | середнє | 2Б. | Встанови відповідність між видами слів ввічливості. |
5. | Вітання вчителю | Інший | важке | 4Б. | Записатиі слова ввічливості, які можна використати для вітання вчителю. |
6. | Продовж речення | Інший | важке | 4Б. | Оперування головними правилаамирботи та спілкування у групі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Секрети спілкування» | 00:15:00 | легке | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Секрети спілкування». |
2. | Тренування №2 з теми «Секрети спілкування» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Секрети спілкування». |
3. | Тренування №3 з теми «Секрети спілкування» | 00:20:00 | важке | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Секрети спілкування». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Секрети спілкування» | 00:25:00 | легке | 10Б. | Домашня робота із теми «Секрети спілкування». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Секрети спілкування» | 00:30:00 | важке | 13Б. | Домашня робота із теми «Секрети спілкування». |
3. | Діагностична робота №1 з теми «Секрети спілкування» | 00:15:00 | легке | 10Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Секрети спілкування». |
4. | Діагностична робота №2 з теми «Секрети спілкування» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Секрети спілкування». |