Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Функції кореня n-го степеня (парне n) і його властивості Функції кореня n-го степеня (парне n) і його властивості.
2. Функції кореня n-го степеня (непарне n) і його властивості Функції кореня n-го степеня (непарне n) і його властивості.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Побудова графіка функції кореня n-го степеня 1 вид - рецептивний легке 2Б. Побудова графіка функції кореня n-го степеня.
2. Графік функції кореня n-го степеня (непарний степінь) 1 вид - рецептивний легке 2Б. Побудова графіка вигляду y=f(x)+b і y=f(x+m) схематично.
3. Графік функції кореня n-го степеня (парний степінь) 1 вид - рецептивний легке 2Б. Побудова графіка функції вигляду y=f(x)+b і y=f(x+m) схематично.
4. Графік функції кореня n-го степеня вигляду y=f(x+m)+k 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Побудова графіка функції вигляду y=f(x+m)+k схематично.
5. Графік функції, область визначення і область значень 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Побудова графіка функції, знаходження області визначення, області значень і тих значень аргументу, за яких функція має дане значення.
6. Точки перетину графіків (парний степінь) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Знаходження точок перетину двох графіків функцій, одним із яких є графік функції кореня n-го степеня.
7. Точки перетину графіків (непарний степінь) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Знаходження точок перетину двох графіків функцій, одним із яких є графік функції кореня n-го степеня.
8. Розв'язання рівняння графічно (парний степінь) 2 вид - інтерпретація середнє 5Б. Розв'язання рівняння графічно. Знаходження точок перетину двох графіків функцій, одним із яких є графік функції кореня n-го степеня.
9. Область визначення функції кореня n-го степеня (непарний степінь) 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Знаходження області визначення функції кореня n-го степеня.
10. Область визначення функції кореня n-го степеня (парний степінь) 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Знаходження області визначення функції кореня n-го степеня.
11. Область визначення функції, протилежний квадратний тричлен (парний степінь) 2 вид - інтерпретація середнє 10Б. Розв'язання квадратної нерівності, застосування теореми Вієта для знаходження області визначення функції n-го кореня.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Зростання функції кореня n-го степеня Інший середнє 3Б. Визначення проміжків зростання, побудова графіка функції кореня n-го степеня.
2. Область значень функції кореня n-го степеня Інший середнє 3Б. Потрібно знайти область значень, побудувати графік функції кореня n-го степеня.
3. Область визначення функції, дріб (непарний степінь) Інший важке 3Б. Знаходження області визначення функції, метод інтервалів.
4. Область визначення функції кореня n-го степеня, сума коренів Інший важке 5Б. Знаходження області визначення функції кореня n-го степеня (парний і непарний степені).
5. Область визначення функції, сума коренів (парний степінь) Інший важке 7Б. Розв'язання системи квадратних нерівностей, застосування теореми Вієта для знаходження області визначення функції n-го кореня.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Зростання функції кореня n-го степеня вигляду y=f(x+m) або y=f(x)+b (парний степінь) Інший середнє 3Б. Визначення проміжків зростання, побудова графіка функції кореня n-го степеня вигляду y=f(x)+b та y=f(x+m) схематично.
2. Область визначення функції кореня n-го степеня, дріб (парний степінь) Інший середнє 3Б. Знаходження області визначення функції кореня n-го степеня, зведення нерівності до лінійної.
3. Область визначення функції кореня n-го степеня, парний і непарний степені Інший важке 5Б. Знаходження області визначення функції.
4. Область визначення функції, квадратний тричлен (парний степінь) Інший середнє 5Б. Розв'язання квадратної нерівності, знаходження коренів квадратного тричлена через дискримінант.
5. Область значень функції вигляду y=f(x+m) або y=f(x)+b (непарний степінь) Інший середнє 3Б. Потрібно знайти область значень, побудувати графік функції кореня n-го степеня вигляду y=f(x)+b або y=f(x+m) схематично.
6. Розв'язання рівняння графічно (непарний степінь) Інший середнє 5Б. Розв'язання рівняння графічно. Знаходження точок перетину двох графіків функцій, одним із яких є графік функції кореня n-го степеня.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Функція кореня n-го степеня» 00:15:00 середнє 6Б. Завдання з теми «Функція кореня n-го степеня».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Функція кореня n-го степеня» 00:25:00 легке 12Б. Завдання на побудову графіка функції кореня n-го степеня; побудова графіка функції вигляду y=f (x)+b і y=f (x +m) схематично; побудова графіка функції вигляду y=f (x)+b і y=f (x+m) схематично; побудова графіка функції вигляду y=f (x+m)+k схематично; розв'язання рівняння графічно: знаходження точок перетину двох графіків функцій, одним із яких є графік функції кореня n-го степеня.
2. Домашня робота з теми «Функція кореня n-го степеня» 00:20:00 середнє 14Б. Завдання на знаходження області визначення функції кореня n-го степеня (непарний степінь); знаходження області визначення функції кореня n-го степеня, зведення нерівності до лінійної; визначення проміжків зростання, побудова графіка функції кореня n-го степеня; знаходження області значень, побудова графіка функції кореня n-го степеня.
3. Перевірочна робота з теми «Функція кореня n-го степеня» 00:35:00 середнє 14Б. Завдання на визначення проміжків зростання, побудова графіка функції кореня n-го степеня вигляду y=f (x)+b і y=f (x+m) схематично; знаходження області значень, побудова графіка функції кореня n-го степеня вигляду y=f (x)+b або y=f (x+m) схематично; побудова графіка функції вигляду y=f (x+m)+k схематично; розв'язання рівняння графічно: знаходження точок перетину двох графіків функцій, одним із яких є графік функції кореня n-го степеня; область визначення функції, квадратний тричлен (парний степінь): розв'язання квадратної нерівності, знаходження коренів квадратного тричлена через дискримінант; знаходження області визначення функції кореня n-го степеня, парний і непарний степені.