Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Графіки залежностей між величинами, які описують реальні процеси | Основні відомості та рекомендації. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рух туриста | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Читання графіку руху туриста. |
2. | Відновлення залежності | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Встановлення залежності між величинами. |
3. | Ріст | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Визначення залежності за графіком. |
4. | Наповнення басейну | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Опрацювання даних з графіка. |
5. | Графік температури | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3,5Б. | Читання та запис даних з графіка. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Подорож | Інший | середнє | 4Б. | Аналіз графіку процесу. |
2. | Повітряна куля | Інший | середнє | 4Б. | Характеристака залежності поданої графічно. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дані температури | Інший | легке | 3Б. | Читання та запис даних з графіка. |
2. | Садок | Інший | легке | 3Б. | Характеристика залежності між величинами. |
3. | Спустошення резервуару | Інший | середнє | 3Б. | Опрацювання даних з графіка. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми "Робота з даними. Графіки залежностей між величинами" | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Читання графіків та встановлення залежностей. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Робота з даними. Графіки залежностей між величинами" | 00:30:00 | середнє | 11Б. | Робота з даними, аналіз та побудова графіку. |
2. | Перевірочна робота з теми "Робота з даними. Графіки залежностей між величинами" | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Перевірка рівня засвоєння матеріалу з теми. |