Вже познайомившись з поняттям математичної моделі задачі, робимо висновок, що математичну модель реального об'єкта або деякого процесу можна подати у вигляді рівняння, формули, таблиці, діаграми, геометричної фігури, пропорції тощо.
Процес утворення рівняння з деякого твердження називають моделюванням.
Моделювання задачі у формі лінійного рівняння, або рівняння, що зводиться до нього — це процес, під час якого: 
 
\(1\). аналізують умову задачі та визначають, що буде початковими даними, кінцевими та проміжними результатами;
\(2\). уводять позначення для певних даних — змінну;
\(3\). Записують рівняння, яке пов'язує початкові дані з кінцевими результатами — математичну модель задачі, та розв'язують його;
\(4\). аналізують отримані результати та дають відповідь на питання задачі.
Приклад:
Вік трох братів \(30\), \(20\) і \(6\) років. Через скільки років вік старшого з братів дорівнюватиме сумі віку молодших разом?
 
Розв'язання: 
Через \(x\) років старшому буде — \((30+x)\) років, середньому — \((20+x)\), найменшому ж \((6+x) \)років.
За умовою, вік старшого дорівнюватиме сумі віку молодших, маємо математичну модель задачі — рівняння:
 
30+x=20+x+6+x.
 
30+x=20+x+6+x;30+x=26+2x;2xx=3026;x=4.
 
Отже, через \(4\) роки старшому виповниться \(34\) роки, й вік середнього \(24\) та молодшого \(10\), задовольнятимуть умові — \(34=24+10\).
Відповідь: \(4\) роки.
Зверни увагу!
Математичне моделювання використовують як один із найзручніших та найефективніших засобів дослідження природи та навколишнього світу. 
Кожний вид текстових задач має певні загальні підходи в розв'язанні.
Зверни увагу!
Мета розв'язування задач — не лише отримання відповіді, а й опанування процесом та способом її пошуку. Тому надзвичайно важливим є заключний етап роботи над задачею — аналіз, дослідження та осмислення одержаної відповіді.
Прирівнюючи два вирази зі змінними, завжди отримують рівняння. Тому значення змінних, при яких ці вирази будуть рівними, — це розв'язок рівняння. 
 
Пригадаємо корисності для розв'язування рівнянь:
 
1. Добуток дорівнює нулю, коли хоча б один з множників \(0\).
 
Screenshot_6.png
 
2. Інколи зручно користуватись властивістю взаємно обернених чисел, адже добуток таких чисел дорівнює \(1\).
 
3. Бувать випадки, коли чітко треба прийняти рішення щодо коренів рівняння. Такі випадки підпорядковуються правилу: на нуль ділити не можна, рівність "\(0x=0\)" правильна при будь-якому значенню змінної, отже маємо:
 
\(0x=7\) \(0x=0\) \(2x=4\)
жодного кореня безліч коренів один корінь