Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Моделювання задач розкладеним на множники многочленом | Алгорим до навчальних задач. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правильна модель | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір моделі до задачі. |
2. | Покупка | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вибір моделі до задачі. |
3. | Вирізання | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Застосування алгориму до навчальних задач. |
4. | Замовлення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Складання моделі до задачі. |
5. | Зміни вимірів | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Робота з множниками. |
6. | Таблиця для об'єму | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Робота з множниками. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Човен | Інший | середнє | 3Б. | Розв'язування задачі. |
2. | Магазин | Інший | середнє | 3Б. | Розв'язування задачі. |
3. | Річка | Інший | середнє | 3Б. | Розв'язування задачі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Модель кондитера | Інший | легке | 1Б. | Вибір моделі до задачі. |
2. | Маринчина покупка | Інший | середнє | 2Б. | Складання моделі до задачі. |
3. | Вираз до задачі | Інший | середнє | 1Б. | Складання моделі до задачі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми "Розкладений на множники многочлен як математична модель текстової задачі" | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Тренування навичок складання та вибору відповідних моделей. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Розкладений на множники многочлен як математична модель текстової задачі" | 00:30:00 | середнє | 6Б. | Робота наз завданнями на складання та пошук моделі. |
2. | Перевірочна робота з теми "Розкладений на множники многочлен як математична модель" | 00:30:00 | середнє | 11Б. | Перевірка рівня засвоєння матеріалу з теми. |