Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Лінійне рівняння з двома змінними та їх система як математична модель реальних ситуацій Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі; алгоритм та схеми розв’язування текстової задачі за допомогою системи рівнянь.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перехід від математичної моделі до словесної 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі.
2. Утворення словесної моделі з математичної (задачі на роботу) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Складання словесної моделі з математичної для розв’язування задач на роботу.
3. Від математичної моделі прикладної задачі до словесної (школи) 1 вид - рецептивний легке 2Б. Утворення словесної моделі прикладної задачі з математичної.
4. Утворення математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю (кури та кролі) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю.
5. Склад дров 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Складання моделі до сюжетної задачі.
6. Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної (робітники і деталі) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної, складання системи для розв'язання задачі.
7. Сюжетна задача (дорослий і дитячий квитки) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розв'язання прикладної задачі за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.
8. Енергозберігання 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Компетентнісне завдання.
9. Задача на рух по воді 3 вид - аналіз важке 6Б. Розв'язання задачі на рух по воді за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.
10. Покупка 3 вид - аналіз важке 2Б. Сюжетна задача.
11. Розв'язання текстових задач на переливання 3 вид - аналіз важке 7Б. Розв'язання текстових задач на переливання за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до словесної (зерно) Інший легке 2Б. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до словесної.
2. Утворення словесної моделі прикладної задачі з математичної (пальто) Інший легке 2,5Б. Утворення словесної моделі прикладної задачі з її математичної моделі.
3. Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної (м'ячі) Інший середнє 2Б. Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної; складання системи двох рівнянь із двома змінними як математичної моделі прикладної задачі.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі реальних ситуацій» 00:20:00 середнє 8Б. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі; складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю; розв'язання прикладної задачі за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі реальних ситуацій» 00:30:00 середнє 13,5Б. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі; складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю; розв'язання прикладної задачі за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; розв’язування системи двох лінійних рівнянь методом алгебраїчного додавання.
2. Перевірна робота з теми «Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі реальних ситуацій» 00:30:00 середнє 10Б. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі; складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю; розв'язання задачі на рух по воді за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.; розв’язування системи двох лінійних рівнянь методом алгебраїчного додавання