Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Лінійне рівняння з двома змінними та їх система як математична модель реальних ситуацій | Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі; алгоритм та схеми розв’язування текстової задачі за допомогою системи рівнянь. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перехід від математичної моделі до словесної | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі. |
2. | Утворення словесної моделі з математичної (задачі на роботу) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Складання словесної моделі з математичної для розв’язування задач на роботу. |
3. | Від математичної моделі прикладної задачі до словесної (школи) | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Утворення словесної моделі прикладної задачі з математичної. |
4. | Утворення математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю (кури та кролі) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю. |
5. | Склад дров | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Складання моделі до сюжетної задачі. |
6. | Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної (робітники і деталі) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної, складання системи для розв'язання задачі. |
7. | Сюжетна задача (дорослий і дитячий квитки) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розв'язання прикладної задачі за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Енергозберігання | Інший | середнє | 3Б. | Компетентнісне завдання. |
2. | Задача на рух по воді | Інший | важке | 6Б. | Розв'язання задачі на рух по воді за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними. |
3. | Покупка | Інший | важке | 2Б. | Сюжетна задача. |
4. | Розв'язання текстових задач на переливання | Інший | важке | 7Б. | Розв'язання текстових задач на переливання за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перехід від математичної моделі прикладної задачі до словесної (зерно) | Інший | легке | 2Б. | Перехід від математичної моделі прикладної задачі до словесної. |
2. | Утворення словесної моделі прикладної задачі з математичної (пальто) | Інший | легке | 2,5Б. | Утворення словесної моделі прикладної задачі з її математичної моделі. |
3. | Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної (м'ячі) | Інший | середнє | 2Б. | Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної; складання системи двох рівнянь із двома змінними як математичної моделі прикладної задачі. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі; складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю; розв'язання прикладної задачі за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:30:00 | середнє | 13,5Б. | Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі; складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю; розв'язання прикладної задачі за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; розв’язування системи двох лінійних рівнянь методом алгебраїчного додавання. |
2. | Перевірна робота з теми «Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі; складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю; розв'язання задачі на рух по воді за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.; розв’язування системи двох лінійних рівнянь методом алгебраїчного додавання |