Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що означає розв'язати систему раціональних рівнянь | |
2. | Рівносильні і нерівносильні перетворення рівняння | |
3. | Рівняння кола |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Умова, коли пара чисел є або не є розв'язком системи | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір умови, при якій пара чисел є або не є розв'язком системи |
2. | Перетворення, які є/не є рівносильними | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Вибір перетворень, які є/не є рівносильними |
3. | Пара чисел, яка є розв'язком системи рівнянь | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Вибір пари чисел, яка є розв'язком системи рівнянь |
4. | Чи є пара чисел розв'язком системи рівнянь? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Встановлення, чи є пара чисел розв'язком системи рівнянь, чи ні |
5. | Вибір пари чисел, яка є розв'язком системи рівнянь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Вибір однієї пари чисел з чотирьох, яка є розв'язком системи рівнянь |
6. | Вибір пар чисел | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Вибір двох пар чисел з чотирьох, які є розв'язком даної системи рівнянь |
7. | Пари чисел, які не є розв'язком системи рівнянь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибір пар чисел, які не є розв'язком системи рівнянь |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Число розв'язків системи рівнянь | Інший | середнє | 3Б. | Визначення скільки розв'язків має дана система рівнянь |
2. | Визначення назви графіку по рівнянню (квадрат суми) | Інший | важке | 5Б. | Визначення назви і розташування графіку за рівнянням |
3. | Графік рівняння (квадрат різниці) | Інший | важке | 5Б. | Визначення назви і розташування графіку за рівнянням |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибір пар чисел | Інший | середнє | 4Б. | Вибір двох пар чисел із шести, які є розв'язком даної системи рівнянь |
2. | Вибір пар чисел, які не є розв'язком системи рівнянь | Інший | середнє | 2Б. | Визначення пар чисел, які не є розв'язком системи рівнянь |
3. | Визначення назви і розташування графіка за рівнянням (квадрат різниці) | Інший | важке | 5Б. | Визначення назви і розташування графіка за рівнянням |
4. | Визначення пари чисел, які є розв'язком системи рівнянь | Інший | середнє | 4Б. | Визначення пари чисел, які є розв'язком даної системи рівнянь |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Основні поняття» | 00:07:00 | середнє | 10Б. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Основні поняття» | 00:10:00 | середнє | 9Б. | Завдання на визначення пари чисел, які є розв'язком даної системи рівнянь; вибір пар чисел, які не є розв'язком системи рівнянь; визначення, скільки розв'язків має дана система рівнянь |
2. | Перевірочна робота з теми «Основні поняття» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Завдання на вибір умови, при якій пара чисел є чи не є розв'язком системи; вибір перетворень, які є / не є рівносильними; вибір двох пар чисел із шести, які є розв'язком даної системи рівнянь; визначення пар чисел, які не є розв'язком системи рівнянь; визначення назви і розташування графіка за рівнянням (квадрат різниці), рівняння кола |