Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Біосоціальна сутність репродукції людини | Представлено теоретичні відомості про біосоціальну сутність репродукції людини. |
2. | Чинники ризику для репродуктивного здоров'я | Представлено теоретичні відомості про чинники ризику для репродуктивного здоров'я. |
3. | Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини | Представлено теоретичні відомості про сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що називається гендером | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається гендером, обравши із зпропонованих варіантів. |
2. | Що називається репродукцією людини | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається репродукцією людини, обравши із зпропонованих варіантів. |
3. | Що називається репродуктивним здоров'ям | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається репродуктивним здоров'ям, обравши із зпропонованих варіантів. |
4. | Статеве дозрівання у людей | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, коли відбувається статеве дозрівання у хлопців та дівчат. |
5. | Здатність до репродукції у людей | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, як довго зберігається здатність до репродукції у людей. |
6. | Біологічні особливості репродукції людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити біологічні особливості репродукції людини, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Науки, що використовуються у сучасній репродуктивній медицині | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити науки, що використовуються у сучасній репродуктивній медицині. |
8. | Визначення характеристики екстракорпорального запліднення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику екстракорпорального запліднення, обравши із зпропонованих варіантів. |
9. | Визначення характеристики інтракорпорального запліднення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику інтракорпорального запліднення, обравши із зпропонованих варіантів. |
10. | Характеристика методики пронуклеарного перенесення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику методики пронуклеарного перенесення, обравши із запропонованих варіантів. |
11. | Приклади захворювань, що передаються статевим шляхом | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити приклади захворювань, що передаються статевим шляхом, обравши із запропонованих варіантів. |
12. | Визначення приналежності захворювань, що передаються статевим шляхом | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити приналежність захворювань, що передаються статевим шляхом, обравши із запропонованих варіантів. |
13. | Відповідність між прикладами та приналежністю захворювань, що передаються статевим шляхом | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Необхідно визначити приналежність захворювань, що передаються статевим шляхом, обравши із запропонованих варіантів. |
14. | Визначення методики запліднення за характеристикою | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Необхідно визначити назву методики запліднення за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
15. | Відповідність між характеристикою і назвою методики заплідення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою методики заплідення. |
16. | Визначення чинників ризику, що впливають на репродуктивне здоров'я людини | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити чинники ризику, що впливають на репродуктивне здоров'я людини. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що називається репродуктивною медициною | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається репродуктивною медициною, обравши із зпропонованих варіантів. |
2. | Визначення виду запліднення за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити вид запліднення за характеристикою, обравши із зпропонованих варіантів. |
3. | Відповідність між приналежністю та прикладами захворювань, що передаються статевим шляхом | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити приналежність захворювань, що передаються статевим шляхом, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування по темі «Особливості репродукції людини у зв'язку з її біосоцільною сутністю» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Особливості репродукції людини у зв'язку з її біосоцільною сутністю». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Особливості репродукції людини у зв'язку з її біосоцільною сутністю» | 00:35:00 | середнє | 13Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Особливості репродукції людини у зв'язку з її біосоцільною сутністю». |
2. | Перевірна робота по темі «Особливості репродукції людини у зв'язку з її біосоцільною сутністю» | 00:30:00 | середнє | 15Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Особливості репродукції людини у зв'язку з її біосоцільною сутністю». |