Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Біологічні та соціальні особливості постембріогенезу людини | Представлено теоретичні відомості про біологічні та соціальні особливості постембріогенезу людини. |
2. | Чинники, які впливають на ріст і розвиток у постембріогенезі людини | Представлено теоретичні відомості про чинники, які впливають на ріст і розвиток у постембріогенезі людини. |
3. | Причини старіння людини | Представлено теоретичні відомості про причини старіння людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що називається постембріогенезом | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається постембріогенезом, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Наука, що вивчає процеси старіння організмів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, яка наука вивчає процеси старіння організмів, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Характеристика передпродуктивного періоду постембріогенезу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику передпродуктивного періоду постембріогенезу, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Характеристика репродуктивного періоду постембріогенезу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику репродуктивного періоду постембріогенезу, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Характеристик післярепродуктивного періоду постембріогенезу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику післярепродуктивного періоду постембріогенезу, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Відповідність між характеристикою і назвою періоду постембріогенезу | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою періоду постембріогенезу. |
7. | Ендогенні чинники, які впливають на ріст і розвиток людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити ендогенні чинники, які впливають на ріст і розвиток людини, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Екзогенні чинники, які впливають на ріст і розвиток людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити екзогенні чинники, які впливають на ріст і розвиток людини, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Суть принципу неперервності росту і розвитку організму людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть принципу неперервності росту і розвитку організму людини. |
10. | Суть принципу гетерохронності росту і розвитку організму людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть принципу гетерохронності росту і розвитку організму людини. |
11. | Суть принципу нерівномірності росту і розвитку організму людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть принципу нерівномірності росту і розвитку організму людини. |
12. | Принцип надійності росту і розвитку організму людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, у чому полягає принцип надійності росту і розвитку організму людини. |
13. | Принцип гетеросенситивності росту і розвитку організму людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, у чому полягає принцип гетеросенситивності росту і розвитку організму людини. |
14. | Принцип індивідуальності росту і розвитку організму людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, у чому полягає принцип індивідуальності росту і розвитку організму людини. |
15. | Суть гіпотез причин старіння організмів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити суть гіпотез причин старіння організмів, обравши із запропонованих варіантів. |
16. | Визначення назви гіпотези причин старіння організмів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити назву гіпотези причин старіння організмів, обравши із запропонованих варіантів. |
17. | Автори гіпотез причин старіння організмів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити авторів гіпотез причин старіння організмів, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення назви періоду постембріогенезу за характеристикою | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити назву періоду постембріогенезу за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення виду чинників, які впливають на ріст і розвиток людини | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити вид чинників, які впливають на ріст і розвиток людини, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Суть принципу різночасовості росту і розвитку організму людини | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть принципу різночасовості росту і розвитку організму людини. |
4. | Принцип різночутливості росту і розвитку організму людини | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, у чому полягає принцип різночутливості росту і розвитку організму людини. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування по темі «Постембріональний розвиток людини» | 00:30:00 | середнє | 15Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Постембріональний розвиток людини». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Постембріональний розвиток людини» | 00:35:00 | середнє | 14Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Постембріональний розвиток людини». |
2. | Перевірна робота по темі «Постембріональний розвиток людини» | 00:30:00 | середнє | 16Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Постембріональний розвиток людини». |