Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Біологічні основи принципів здорового способу життя | Представлено теоретичні відомості про біологічні основи принципів здорового способу життя. |
2. | Біологічна роль складникіів здорового способу життя | Представлено теоретичні відомості про біологічну роль складникіів здорового способу життя. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Особливості принципу єдності (цілісності) здорового способу життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості принципу єдності (цілісності) здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Особливості принципу активності здорового способу життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості принципу активності здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Особливості принципу ритмічності здорового способу життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості принципу ритмічності здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Суть принципу відповідності здорового способу життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть принципу відповідності здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Суть принципу самоорганізації здорового способу життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть принципу самоорганізації здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Суть принципу індивідуальності здорового способу життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити суть принципу індивідуальності здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Характеристика раціонального харчування, як одного зі складників здорового способу життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику раціонального харчування, як одного зі складників здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Характеристика особистої гігієни, як одного зі складників здорового способу життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику особистої гігієни, як одного зі складників здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Характеристика загартовування, як одного зі складників здорового способу життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику загартовування, як одного зі складників здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Характеристика відмови від шкідливих звичок, як одного зі складників здорового способу життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику відмови від шкідливих звичок, як одного зі складників здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Характеристика культури здоров’я, як одного зі складників здорового способу життя | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику культури здоров’я, як одного зі складників здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення назви принципу здорового способу життя за характеристикою | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити назву принципу здорового способу життя за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Відповідність між характеристикою і назвою принципу здорового способу життя | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою принципу здорового способу життя. |
4. | Визначення назви одного зі складників здорового способу життя за характеристикою | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити назву одного зі складників здорового способу життя за характеристикою. |
5. | Відповідність між характеристикою і назвою складників здорового способу життя | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою складників здорового способу життя. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Особливості принципу адаптивності здорового способу життя | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості принципу адаптивності здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Характеристика рухової активності, як одного зі складників здорового способу життя | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику рухової активності, як одного зі складників здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Характеристика розумного чергування праці та відпочинку, як складників здорового способу життя | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику розумного чергування праці та відпочинку, як одного зі складників здорового способу життя, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування по темі «Здоровий спосіб життя, принципи й складові» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Здоровий спосіб життя, принципи й складові». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Здоровий спосіб життя, принципи й складові» | 00:35:00 | середнє | 13Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Здоровий спосіб життя, принципи й складові». |
2. | Перевірна робота по темі «Здоровий спосіб життя, принципи й складові» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Здоровий спосіб життя, принципи й складові». |