Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Бурі водорості | Представлено теоретичні відомості про бурі водорості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення зображення бурих водоростей | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Форма талому бурих водоростей | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначти форму талому бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Місце проживання бурих водоростей | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначти місце проживання бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Способи пересування бурих водоростей | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначти способи пересування бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Представники бурих водоростей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначти представників бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Способи розмноження бурих водоростей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначти способи розмноження бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Забарвлення хлоропластів у клітинах бурих водоростей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначти забарвлення хлоропластів у клітинах бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Особливості будови клітин бурих водоростей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначти особливотсі будови клітин бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Визначення характеристики бурих водоростей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Значення бурих водоростей | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити значення бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
11. | Відповідність між назвами рослин та приналежністю до відділу Бурих водоростей | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Необхідно встановити відповідність між назвами рослин та їх приналежністю до відділу Бурих водоростей. |
12. | Відповідність між назвами рослин та приналежністю до відділів Зелених, Червоних або Бурих водоростей | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити відповідність між назвами рослин та приналежністю до відділу Зелених, Червоних, або Бурих водоростей. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чи належать рослини до відділу Бурих водоростей? | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначти, чи належать зазначені рослини до відділу Бурих водоростей. |
2. | Твердження про способи розмноження бурих водоростей | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про способи розмноження бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Твердження про забарвлення бурих водоростей | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно оцінити правильність тверджень про забарвлення бурих водоростей, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Відповідність між назвами рослин та приналежністю до відділів Зелених або Бурих водоростей | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між назвами рослин та приналежністю до різних відділів Зелених або Бурих водоростей. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Відділ Бурі водорості» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Відділ Бурі водорості». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Відділ Бурі водорості» | 00:45:00 | середнє | 13Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Відділ Бурі водорості». |
2. | Перевірна робота з теми «Відділ Бурі водорості» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Відділ Бурі водорості». |