Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Органи рослин | Представлено теоретичні відомості про органи рослин. |
2. | Основні процеси життєдіяльності рослин | Представлено теоретичні відомості про процеси життєдіяльності рослини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що називається органом організму рослини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається органом організму рослини, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Що називається тканиною рослини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається тканиною організму рослини, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Наука, яка вивчає тканини рослин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, як називається наука, що вивчає тканини рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Приклади вегетативних органів рослини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити приклади вегетативних органів рослини, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Приклади генеративних органів рослини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити приклади генеративних органів рослини, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Визначення приналежності органів рослини до вегетативних або генеративних | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно визначити приналежність органів рослин до вегетативних або генеративних, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Визначення різновиду органів за прикладами | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити різновиди органів рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Характеристика пагону рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику пагону рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Характеристика кореня рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику кореня, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Відповідність між характеристикою і назвою частини рослини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити відповідність між характеристикою і назвою частини рослини, обравши із запропонованих варіантів. |
11. | Визначення ознак життя рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити ознаки життя рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
12. | Визначення назви процесу життєдіяльності за характеристикою | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити назву процесу життєдіяльності за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
13. | Визначення характеристики зазначеного процесу життєдіяльності рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристикою зазначеного процесу життєдіяльності рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
14. | Відповідність між характеристикою і назвою процесу життєдіяльності рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і назвою процесу життєдіяльності рослин. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Приклади репродуктивних органів рослини | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити приклади репродуктивних органів рослини, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення частини рослини за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити частину рослини за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення процесів, що не належать до ознак життя рослин | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити процеси, що не належать до ознак життя рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Вищі рослини — багатоклітинні організми. Органи рослин» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Вищі рослини — багатоклітинні організми. Органи рослин». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Вищі рослини — багатоклітинні організми. Органи рослин» | 00:45:00 | середнє | 9Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Вищі рослини — багатоклітинні організми. Органи рослин». |
2. | Перевірна робота з теми «Вищі рослини — багатоклітинні організми. Органи рослин» | 00:30:00 | середнє | 11Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Вищі рослини — багатоклітинні організми. Органи рослин». |