Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Загальна характеристика класу Земноводних, або Амфібій Представлено загальну характеристику представників класу Земноводних, або Амфібій.
2. Органи чуття представників класу Земноводних Представлено відомості про органи чуття представників класу Земноводних.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення тварин класу Земноводних на зображенні 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Серед запропонованих зображень тварин необхідно обрати представників класу Земноводних.
2. Визначення зображення тварин, які не належать до класу Земноводних 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Серед запропонованих зображень необхідно обрати зображення тварин, які не належать до класу Земноводних.
3. Визначення назви ряду класу Земноводних 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати назву ряду класу Земноводних.
4. Визначення представників ряду Безхвостих 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Серед запропонованих зображень тварин необхідно обрати представника ряду Безхвостих класу Земноводних.
5. Визначення представників ряду Безногих класу Земноводних 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Серед запропонованих зображень тварин необхідно обрати представника ряду Безногих класу Земноводних.
6. Відповідність між зображенням тварини і рядом класу Земноводних 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно установити відповідність між зображенням тварини і рядом класу Земноводних.
7. Частини тіла представника ряду Безхвостих 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити розташування частини тіла представника ряду Безхвостих класу Земноводних на зображені.
8. Відмінність будови риб і земноводних 3 вид - аналіз середнє 2Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати відмінні ознаки будови риб і земноводних тварин.
9. Подібність риб і земноводних 3 вид - аналіз середнє 2Б. Із запропонованих варіантів необхідно обрати подібні ознаки будови риб і земноводних тварин.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення органів чуття земноводних Інший середнє 1Б. Із запропонованих варіантів порібно обрати органи чуття, які наявні у предствників класу Земноводних.
2. Назва органів чуття на зображенні земноводних Інший середнє 1Б. Необхідно визначити назву органів чуття на зображеннях представників класу Земноводних.
3. Відповідність назв і зображень органів земноводних Інший середнє 5Б. Необхідно установити відповідність між назвою і зображенням органів представників класу Земноводних.
4. Оціни правильність тверджень про будову амфібій Інший середнє 2Б. Необхідно оцінити правильність тверджень про будову амфібій.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення представників ряду Хвостатих Інший середнє 1Б. Серед запропонованих зображень тварин необхідно обрати представника ряду Хвостатих класу Земноводних.
2. Назви частин тіла представника ряду Безхвостих класу Земноводних Інший легке 1Б. Необхідно визначити розташування частини тіла представника ряду Безхвостих класу Земноводних на зображені.
3. Розташування органів чуття на зображенні земноводних Інший середнє 1Б. Необхідно визначити розташування органів чуття на зображеннях представників класу Земноводних.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Загальна характеристика Земноводних (Амфібій)» 00:30:00 середнє 14Б. Відпрацьовується знання основних понятть з теми, вміння аналізувати будову тіла, визначати приналежність тварин до класу Земноводних.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Загальна характеристика Земноводних (Амфібій)» 00:25:00 середнє 8Б. Відпрацьовується знання основних понятть з теми, вміння аналізувати будову тіла, визначати приналежність тварин до класу Земноводних.
2. Перевірна робота з теми «Загальна характеристика Земноводних (Амфібій)» 00:30:00 середнє 7Б. Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати будову тіла, визначати приналежність тварин до класу Земноводних.