Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові | Представлено теоретичні відомості про родини Лілійних, Амарилісових, Ірисових. |
2. | Родини Цибулеві, Спаржеві | Представлено теоретичні відомості про оодини Цибулеві, Спаржеві. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви однодольних рослин зазначених родин | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити представників зазначених родин однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення родини зазначених рослин | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити назву родини зазначених однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Декоративні рослини, предствникі родини Лілійних рослин | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити назви декоративних рослин представників Лілійних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Лікарські рослини, предствникі родини Лілійних рослин | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити назви лікарських рослин, представників Лілійних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Зображення однодольних рослин, що належать до зазначених родин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити зображення рослин, що належать до зазначених родин, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Кореневі системи зазначених родин однодольних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, які кореневі системи найчастіше зустрічаються у зазначених родин однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Кореневі системи зазначених однодольних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, які кореневі системи мають зазначені рослини, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Кореневі системи зображених однодольних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яку кореневу систему мають зображені однодольні рослини, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Особливості кореневої системи Лілійних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особиливості кореневої системи Лілійних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Особливості будови рослин родини Цибулевих | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особиливості будови рослин родини Цибулевих, обравши із запропонованих варіантів. |
11. | Форма рослинності Лілійних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яка форма рослинності є найбільш характерною для Лілійних рослин. |
12. | Оцвітина окремих представників родини Лілійних | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яку оцвітину мають окремі представиники Лілійних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
13. | Квіти окремих представників родини Цибулевих | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, які квіти мають окремі представиники родини Цибулевих, обравши із запропонованих варіантів. |
14. | Рослини, що належать до однієї родини однодольних рослин | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити рослини, що належать до однієї родини однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Квіти зображених представників родини Цибулевих | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, які квіти мають зображені представиники родини Цибулевих, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Відповідність між назвою і родиною однодольних рослин | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між назвою і родиною однодольних рослин. |
3. | Відповідність між родиною і назвою однодольних рослин | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між родиною і назвою однодольних рослин. |
4. | Відповідність між приналежністю рослин до родин однодольних та їх зображенням | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між приналежністю рослин до родин однодольних та їх зображенням. |
5. | Відповідність між зображенням і приналежністю рослин до родин однодольних | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між зображенням і приналежністю рослин до родин однодольних. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви однодольних рослин | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити представників однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Приналежність зображених рослин до родин однодольних | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, до якої родини однодольних рослин належать зображені рослини.ин, що належать до зазначених родин. |
3. | Оцвітина зображених представників родини Лілійних | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, яку оцвітину мають зображені представиники Лілійних рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві» | 00:30:00 | середнє | 16Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Різноманітність однодольних рослин (родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві)». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Різноманітність однодольних рослин (родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві)». |
2. | Перевірочна робота з теми «Родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві» | 00:30:00 | середнє | 15Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Різноманітність однодольних рослин (родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві)». |