Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові Представлено теоретичні відомості про родини Лілійних, Амарилісових, Ірисових.
2. Родини Цибулеві, Спаржеві Представлено теоретичні відомості про оодини Цибулеві, Спаржеві.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Назви однодольних рослин зазначених родин 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити представників зазначених родин однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів.
2. Визначення родини зазначених рослин 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити назву родини зазначених однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів.
3. Декоративні рослини, предствникі родини Лілійних рослин 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити назви декоративних рослин представників Лілійних рослин, обравши із запропонованих варіантів.
4. Лікарські рослини, предствникі родини Лілійних рослин 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити назви лікарських рослин, представників Лілійних рослин, обравши із запропонованих варіантів.
5. Зображення однодольних рослин, що належать до зазначених родин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити зображення рослин, що належать до зазначених родин, обравши із запропонованих варіантів.
6. Кореневі системи зазначених родин однодольних рослин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, які кореневі системи найчастіше зустрічаються у зазначених родин однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів.
7. Кореневі системи зазначених однодольних рослин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, які кореневі системи мають зазначені рослини, обравши із запропонованих варіантів.
8. Кореневі системи зображених однодольних рослин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, яку кореневу систему мають зображені однодольні рослини, обравши із запропонованих варіантів.
9. Особливості кореневої системи Лілійних рослин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особиливості кореневої системи Лілійних рослин, обравши із запропонованих варіантів.
10. Особливості будови рослин родини Цибулевих 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особиливості будови рослин родини Цибулевих, обравши із запропонованих варіантів.
11. Форма рослинності Лілійних рослин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, яка форма рослинності є найбільш характерною для Лілійних рослин.
12. Оцвітина окремих представників родини Лілійних 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, яку оцвітину мають окремі представиники Лілійних рослин, обравши із запропонованих варіантів.
13. Квіти окремих представників родини Цибулевих 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, які квіти мають окремі представиники родини Цибулевих, обравши із запропонованих варіантів.
14. Рослини, що належать до однієї родини однодольних рослин 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно визначити рослини, що належать до однієї родини однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Квіти зображених представників родини Цибулевих Інший середнє 2Б. Необхідно визначити, які квіти мають зображені представиники родини Цибулевих, обравши із запропонованих варіантів.
2. Відповідність між назвою і родиною однодольних рослин Інший середнє 3Б. Необхідно встановити відповідність між назвою і родиною однодольних рослин.
3. Відповідність між родиною і назвою однодольних рослин Інший середнє 3Б. Необхідно встановити відповідність між родиною і назвою однодольних рослин.
4. Відповідність між приналежністю рослин до родин однодольних та їх зображенням Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між приналежністю рослин до родин однодольних та їх зображенням.
5. Відповідність між зображенням і приналежністю рослин до родин однодольних Інший важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між зображенням і приналежністю рослин до родин однодольних.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Назви однодольних рослин Інший легке 1Б. Необхідно визначити представників однодольних рослин, обравши із запропонованих варіантів.
2. Приналежність зображених рослин до родин однодольних Інший середнє 2Б. Необхідно визначити, до якої родини однодольних рослин належать зображені рослини.ин, що належать до зазначених родин.
3. Оцвітина зображених представників родини Лілійних Інший середнє 2Б. Необхідно визначити, яку оцвітину мають зображені представиники Лілійних рослин, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві» 00:30:00 середнє 16Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Різноманітність однодольних рослин (родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві)».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві» 00:30:00 середнє 13Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Різноманітність однодольних рослин (родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві)».
2. Перевірочна робота з теми «Родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві» 00:30:00 середнє 15Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Різноманітність однодольних рослин (родини Лілійні, Амарилісові, Ірисові, Цибулеві, Спаржеві)».