Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Що таке біорізноманіття? Представлено теоретичні відомості про те, що таке біорізноманіття.
2. Вивчення біорізноманіття нашої планети Представлено теоретичні відомості про те, яким чином вивчається біорізноманіття нашої планети.
3. Поняття про класифікацію тварин Представлено теоретичні відомості про класифікацію тварин.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Наука про класифікацію і систематизацію організмів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити назву науки, яка вивчає класифікацію та систематизацію організмів.
2. Вчений, що запропонував систему класифікації живих організмів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Серед запропонованих імен видантних вчених-біологів необхідно обрати ім'я вченого, який вперше запропонував систему класифікації живих організмів.
3. Укажи таксон класифікації рослин 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно указати таксони класифікації рослин, обравши із запропонованих варіантів.
4. Подібність класифікації тварин і рослин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із запропонованих варіантів потрібно обрати таксони, що є однаковими у класифікації тварин і рослин.
5. Біінарна номенклатура наукових назв рослин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із запропонованих варіантів потрібно обрати правильне твердження про принцип складання бінарної номенклатури наукових назв рослин.
6. Укажи родову назву рослини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Із запропонованих варіантів потрібно обрати родову назву рослини.
7. Визначення особливостей молекулярного рівня організації життя 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особливості молекулярного рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів.
8. Визначення особливостей клітинного рівня організації життя 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особливості клітинного рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів.
9. Визначення особливостей організмового рівня організації життя 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особливості організмового рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів.
10. Особливості популяційно-видового рівня організації життя 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особливості популяційно-видового рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів.
11. Особливості екосистемного рівня організації життя 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особливості екосистемного рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів.
12. Особливості біосферного рівня організації життя 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити особливості біосферного рівня організації життя, обравши із запропонованих варіантів.
13. Характеристика генетичного біорізноманіття 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику генетичного біорізноманіття, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Характеристика видового біорізноманіття Інший середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику видового біорізноманіття, обравши із запропонованих варіантів.
2. Характеристика екосистемного біорізноманіття Інший середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику видового екосистемного, обравши із запропонованих варіантів.
3. Розташування таксонів рослинного світу від вищого до нижчого Інший середнє 3Б. Необхідно розташувати таксони рослинного світу від вищого до нижчого.
4. Розташування таксонів тваринного світу від вищого до нижчого Інший середнє 3Б. Необхідно розташувати таксони тваринного світу від вищого до нижчого.
5. Визначення рівня організації життя за характеристикою Інший важке 3Б. Необхідно визначити рівень організації життя на планеті за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
6. Відповідність між характеристикою і рівнем організації біорізноманіття Інший важке 3Б. Необхідно визначити відповідність між характеристикою і рівнем організації біорізноманіття.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Укажи, що не являється таксоном класифікації рослин Інший легке 1Б. Необхідно указати, що не являється таксоном класифікації рослин, обравши із запропонованих варіантів.
2. Укажи видову назву рослини Інший середнє 2Б. Із запропонованих варіантів потрібно обрати видову назву рослини.
3. Визначення виду біорізноманіття за характеристикою Інший важке 2Б. Необхідно визначити вид біорізноманіття за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації» 00:30:00 середнє 17Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації» 00:45:00 середнє 13Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації».
2. Перевірна робота з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації» 00:30:00 середнє 14Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Біорізноманніття нашої планети та рівні його організації».