Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Тварина — живий організм | Представлено теоретичний матеріал про процеси життєдіяльності тварин. |
2. | Типи живлення тварин | Представлено теоретичні відомості про різні типи живлення тварин. |
3. | Науки, що вивчають тварин | Представлено теоретичні відомості про галузі науки, що вивчають тварин. |
4. | Середовища існування тварин | Представлено теоретичні відомості про середовища існування тварин. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення зоології | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів потрібно обрати правильне визначення зоології. |
2. | Визначення ознак життя | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати термін, визначення якого представлено. |
3. | Доповни речення про визначення ознак життя | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно доповнити речення про визначення ознак життя. |
4. | Вибери об'єкт дослідження указаної галузі науки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно вибрати об'єкт дослідження указаної галузі науки. |
5. | Доповни речення про назву галузі науки про тварин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно доповнити речення, назвавши галузь науки, що вивчає представлені об'єкти зоології. |
6. | Розділ систематики, що вивчає указану тварину | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно обрати назву розділу систематики, що вивчає указану тварину. |
7. | Визначення тварин, які вивчає галузь зоології | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Потрібно обрати тварин, які вивчає зазначена галузь зоології. |
8. | Які тварини живуть в указаному середовищі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Потрібно обрати тварин, які живуть в указаному середовищі. |
9. | Середовище існування тварин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Потрібно указати у якому середовищі живе зазначена тварина. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Область вивчення розділів біології | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно обрати відповідність області вивчення розділів біології. |
2. | Тип живлення тварин | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно обрати тип живлення указаних тварин. |
3. | Обери тварин з указаним типом живлення | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно обрати тварин з указаним типом живлення. |
4. | Спільні ознаки тварин і рослин | Інший | легке | 2Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати ті ознаки, які є спільними для тварин і рослин. |
5. | Відмінні ознаки тварин і рослин | Інший | легке | 2Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати ті ознаки, які є принципово відмінними для тварин і рослин. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ознаки життя | Інший | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати правильне визначення ознак життя. |
2. | Назва галузі науки про тварин | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно вибрати назву галузі науки, що вивчає представлені об'єкти зоології. |
3. | Назва науки, що вивчає указані організми | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно указати, яка наука вивчає указані організми. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Тварина — живий організм» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Відпрацьовується знання основних понятть з теми, вміння аналізувати ознаки життя, область дослідження зоології, середовища існування, способи живлення тварин. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Тварина — живий організм» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Відпрацьовується знання основних понятть з теми, вміння аналізувати ознаки життя, область дослідження зоології, середовища існування, способи живлення тварин. |
2. | Перевірна робота з теми «Тварина — живий організм» | 00:30:00 | середнє | 10Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми, вміння аналізувати ознаки життя, область дослідження зоології, середовища існування, способи живлення тварин. |