Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Біорізноманіття | Представлено теоретичні відомості про біорізноманіття та його значення. |
2. | Вплив людини на сучасну біосферу | Представлено теоретичні відомості про вплив людини на сучасну біосферу. |
3. | Способи захисту та збереження біосфери | Представлено теоретичні відомості про способи захисту та збереження біосфери. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що називається біорізноманіттям? | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається біорізноманіттям, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Що називається екологічною катастрофою? | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно визначити, що називається екологічною катастрофою, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Що називається екологічною кризою? | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Необхідно визначити, що називається екологічною кризою, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Значення видового різноманіття | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити значення видового різноманіття, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Значення генетичного різноманіття | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити значення генетичного різноманіття, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Характеристика заповідників, як природоохоронних територій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику заповідників, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Характеристика заказників, як природоохоронних територій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику заказників, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Характеристика національних парків, як природоохоронних територій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику національних парків, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Визначення проблем, які не належать до найважливіших глобальних екологічних проблем людства | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно визначити проблеми, які не належать до найважливіших глобальних екологічних проблем людства. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення характеристики заповідно-мисливських господарств, як природоохоронних територій | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику заповідно-мисливських господарств, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення характеристики пам’яток природи, як природоохоронних територій | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику пам’яток природи, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення найважливіших глобальних екологічних проблем | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити найважливіші глобальні екологічні проблеми, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Відповідність між характеристикою і терміном | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і терміном. |
5. | Відповідність між характеристикою і видом природоохоронних територій | Інший | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між характеристикою і видом природоохоронних територій. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення терміну за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити термін, за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення виду різноманіття за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити вид біорізноманіття за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення виду природоохоронних територій за характеристикою | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити вид природоохоронних територій за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування по темі «Біосфера та її збереження» | 00:30:00 | середнє | 15Б. | Перевіряються знання основних понятть з тем «Біосфера та її збереження». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Біосфера та її збереження» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Біосфера та її збереження». |
2. | Перевірна робота по темі «Біосфера та її збереження» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Біосфера та її збереження» |