Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Біорізноманіття Представлено теоретичні відомості про біорізноманіття та його значення.
2. Вплив людини на сучасну біосферу Представлено теоретичні відомості про вплив людини на сучасну біосферу.
3. Способи захисту та збереження біосфери Представлено теоретичні відомості про способи захисту та збереження біосфери.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що називається біорізноманіттям? 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити, що називається біорізноманіттям, обравши із запропонованих варіантів.
2. Що називається екологічною катастрофою? 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Необхідно визначити, що називається екологічною катастрофою, обравши із запропонованих варіантів.
3. Що називається екологічною кризою? 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Необхідно визначити, що називається екологічною кризою, обравши із запропонованих варіантів.
4. Значення видового різноманіття 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити значення видового різноманіття, обравши із запропонованих варіантів.
5. Значення генетичного різноманіття 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити значення генетичного різноманіття, обравши із запропонованих варіантів.
6. Характеристика заповідників, як природоохоронних територій 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику заповідників, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів.
7. Характеристика заказників, як природоохоронних територій 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику заказників, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів.
8. Характеристика національних парків, як природоохоронних територій 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику національних парків, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів.
9. Визначення характеристики заповідно-мисливських господарств, як природоохоронних територій 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику заповідно-мисливських господарств, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів.
10. Визначення характеристики пам’яток природи, як природоохоронних територій 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити характеристику пам’яток природи, як природоохоронних територій, обравши із запропонованих варіантів.
11. Визначення найважливіших глобальних екологічних проблем 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно визначити найважливіші глобальні екологічні проблеми, обравши із запропонованих варіантів.
12. Відповідність між характеристикою і терміном 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і терміном.
13. Відповідність між характеристикою і видом природоохоронних територій 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між характеристикою і видом природоохоронних територій.
14. Визначення проблем, які не належать до найважливіших глобальних екологічних проблем людства 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно визначити проблеми, які не належать до найважливіших глобальних екологічних проблем людства.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення терміну за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно визначити термін, за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
2. Визначення виду різноманіття за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно визначити вид біорізноманіття за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
3. Визначення виду природоохоронних територій за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно визначити вид природоохоронних територій за характеристикою, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування по темі «Біосфера та її збереження» 00:30:00 середнє 15Б. Перевіряються знання основних понятть з тем «Біосфера та її збереження».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота по темі «Біосфера та її збереження» 00:25:00 середнє 14Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Біосфера та її збереження».
2. Перевірна робота по темі «Біосфера та її збереження» 00:30:00 середнє 14Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Біосфера та її збереження»