Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Поняття та уявлення про закони природи | Основні відомості про природу. |
2. | Макро та мікросвіт | Визначення, приклади. |
3. | Числа зі степенем 10 | Визначення, приклади. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Встанови факт | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Спостереження. |
2. | Встановлення відповідності | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Пізнання світу. |
3. | Число у стандартному вигляді | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Задано число з позитивним показником степені. |
4. | Мікро-, макро-, мегасвіт | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Об'єкти мікро-, макро-, мегасвітів. |
5. | Число у звичайному вигляді | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Задана довжина об'єктів у стандартному вигляді. |
6. | Об'єкт | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Пізнання світу. |
7. | Число у стандартному вигляді (показник від’ємний) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Задано число із негативним показником степені. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дії з числами у стандартному вигляді | Інший | середнє | 2Б. | Сума і добуток чисел у стандартному вигляді. |
2. | Стандартний вигляд | Інший | середнє | 2Б. | Задано число із негативним показником степені. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми "Поняття та уявлення про закони природи. Взаємозв’язок фізики із іншими науками" | 00:20:00 | середнє | 4Б. | Тренування навичок. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашнє завдання з теми "Поняття та уявлення про закони природи" | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Засвоєння навичок. |
2. | Перевірочна з теми "Поняття та уявлення про закони природи. Взаємозв’язок фізики із іншими науками" | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Перевірка рівня засвоєння матеріалу. |