Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Взаємодія тіл | Дається поняття взаємодії тіл. Розповідається, що тільки в результаті взаємодії тіл може змінюватися швидкість. |
2. | Інертність тіла. Маса | Одиниці маси. Ваги |
3. | Міри маси | Різні міри маси. Карат. Унція. Берковець. Фунт. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вираження маси в тоннах | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Вираження маси в тоннах |
2. | Обчислення маси | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Обчислення маси одного аркуша паперу. |
3. | Вираженння маси в грамах | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Вираження маси в грамах, інших одиницях маси: кг, г, мг. |
4. | Зв'язок між швидкістю і масою тіл | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Потрібно визначити, якими повинні бути маси тіл, щоб їх швидкості були або однаковими, або різними. |
5. | Вираження маси в кілограмах | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Вираження маси в кілограмах |
6. | Визначення швидкість візків | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Порівнюючи пройдений візками шлях після взаємодії, визначаємо, у якого візка більша швидкість. |
7. | Врівноваження шальок терезів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Потрібно зрівноважити чаши терезів, поклавши на чашу певне число гирьок. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Коли зручніше сісти у човен? | Інший | важке | 2Б. | В ході міркувань про взаємодію тіл, про зв'язок між масою і швидкістю тіл, приходимо до правильної відповіді на питання. |
2. | Визначення швидкості тіла | Інший | важке | 3Б. | Пропонується визначити швидкість, з якою відкочується знаряддя при пострілі. |
3. | Визначення більш інертного тіла | Інший | важке | 4Б. | Порівнюючи швидкості тіл після взаємодії, робиться висновок: яке з тіл більш інертне. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення маси одного тіла, знаючи швидкості 2 тіл і масу другого тіла | Інший | важке | 3Б. | Пропонується визначити масу гвинтівки, знаючи масу кулі і швидкості кулі і гвинтівки. |
2. | Визначення співвідношення мас візків | Інший | середнє | 2Б. | Порівнюючи пройдений візками шлях після взаємодії, визначаємо, у якого візка більша маса і у скільки разів. |
3. | Міри маси | Інший | легке | 4Б. | Вираження різних одиниць маси в основних одиницях маси. |
4. | Одиниці маси | Інший | середнє | 5Б. | Вираження маси в центнерах, в інших одиницях маси: т, кг, м |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Інертність тіла. Маса» | 00:10:00 | легке | 7Б. | Потрібно перевести масу в тоннах в зазначених одиницях маси, в текстовій задачі обчислити масу одного аркуша паперу, також визначити якими мають бути маси тіл, щоб їх швидкості були або однаковими, або різними. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Інертність тіла. Маса» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Потрібно виразити масу в центнерах в інших одиницях маси: т, кг, г, також визначити, у якого візка більша швидкість, порівнюючи пройдений візками шлях після взаємодії, необхідно врівноважити чаши терезів, поклавши на чашу певне число гирьок, визначити зв'язок між масою і швидкістю тіл . |
2. | Перевірочна робота з теми «Інертність тіла. Маса» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Необхідно виразити різні одиниці маси в основних одиницях маси, дізнатися - у якого тіла більша маса і у скільки разів, також, у розв'язанні текстового завдання визначити масу гвинтівки, знаючи масу кулі і швидкості кулі і гвинтівки. |