Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. План місцевості Поняття «план місцевості». Визначення сторін горизонту за планом місцевості. Використання плану місцевості.
2. Умовні знаки на плані Визначення поняття «умовні знаки». Види умовних знаків.
3. Види умовних знаків Характеристика та приклади контурних, значкових, лінійних та пояснювальних умовних знаків.
4. Складання плану місцевості Особливості складання плану місцевості.
5. Топографічна карта Визначення поняття «топографічна карта». робота з топографічною картою.
6. Абсолютна та відносна висота Поняття «абсолютна висота», «відносна висота», «репер».
7. Визначення висот Визначення за планом місцевості та картою абсолютних та відносних висот точок.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Поняття 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення понять «план місцевості», «топографічна карта», «окомірне нівелювання», «умовні знаки».
2. Класифікація умовних знаків 1 вид - рецептивний легке 1Б. Закріплення знань щодо видів умовних знаків.
3. Робота з планом місцевості 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Визначити чи вірним є твердження щодо плану місцевості та роботи з ним.
4. Види умовних знаків 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити основні види умовних знаків.
5. Основні поняття 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення понять «абсолютна висота», «відносна висота», «репер», «нівелювання».
6. Характеристики топографічної карти 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Закріплення знань щодо характеристик топографічної карти.
7. Характеристики плану місцевості 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Закріплення знань щодо характеристик плану місцевості.
8. Знаки на карті 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення знань щодо видів умовних знаків, їх прикладів.
9. Робота зі схемою 4 вид - творчий середнє 3Б. Закріплення знань щодо позначення висот на плані місцевості.
10. Умовні знаки 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення знань щодо умовних знаків. Додаткові характеристики умовних знаків.
11. Робота з топографічною картою 3 вид - аналіз важке 3Б. Закріплення знань щодо топографічної карти та роботи з нею.
12. Задача 3 вид - аналіз важке 3Б. Визначити відстань між об'єктами на плані місцевості.
13. Встанови відповідність 3 вид - аналіз важке 4Б. Установити відповідність між видом умовних знаків та їх прикладом.
14. Практичне завдання 3 вид - аналіз важке 3Б. Визначити абсолютну та відносну висоту точок.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Впізнай умовний знак Інший легке 1Б. Визначити чи вірним є твердження щодо видів умовних знаків.
2. Види умовних знаків Інший легке 1Б. Закріплення знань щодо видів умовних знаків.
3. Умовні знаки Інший легке 1Б. Закріплення знань щодо видів умовних знаків.
4. Визначення висот Інший середнє 2Б. Закріплення знань щодо визначення абсолютної та відносної висоти точок.
5. Теорія Інший важке 3Б. Закріплення знань щодо плану місцевості та топографічної карти.
6. Відповідності Інший важке 4Б. Установити відповідність між поняттям та його описом. Визначення понять «абсолютна висота», «відносна висота», «репер», «горизонталь», «бергштрих», «полярна зйомка», «маршрутна зйомка».
7. Характеристика умовних знаків Інший важке 3Б. Закріплення знань щодо видів умовних знаків.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «План місцевості та топографічна карта» 00:20:00 середнє 6Б. Закріплення знань з теми «План місцевості та топографічна карта».
2. Тренування з теми «Види умовних знаків» 00:20:00 середнє 8Б. Закріплення знань з теми «Види умовних знаків».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «План місцевості та топографічна карта» 00:25:00 середнє 12Б. Закріплення знань з теми «План місцевості та топографічна карта».
2. Домашня робота з теми «Види умовних знаків» 00:25:00 середнє 11Б. Закріплення знань з теми «Види умовних знаків».
3. Перевірочна робота з теми «План місцевості та топографічна карта» 00:30:00 середнє 8Б. Перевірка рівня засвоєння знань з теми «План місцевості та топографічна карта».