Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Фізичні тіла і речовини Знати, вміти розрізняти і давати характеристику таким поняттям як: фізичне тіло, предмет, речовина. Вміти наводити приклади.
2. Різноманітність речовин Знати, вміти розрізняти і давати характеристику поняттям: хімічні реактиви, матеріали, походження речовин. Вміти наводити приклади.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Обери речовини 1 вид - рецептивний легке 1Б. Знати і вміти використовувати поняття «речовина», «фізичне тіло».
2. Обери фізичне тіло 1 вид - рецептивний легке 1Б. Знати і вміти використовувати поняття "речовина", "фізичне тіло".
3. Речовини і фізичні тіла 3 вид - аналіз легке 1Б. Вміти аналізувати поняття «фізичне тіло», «речовина» на практичних прикладах.
4. Судження про речовини і фізичні тіла 3 вид - аналіз середнє 2Б. Вміти аналізувати поняття «фізичне тіло», «речовина» на практичних прикладах, вибудовуючи логічні ланцюжки.
5. Речовини природного і штучного походження 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Знати і вміти на наочних прикладах використовувати поняття «речовини природного походження», «речовини штучного походження».
6. Обери походження речовин 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Знати і вміти на наочних прикладах використовувати поняття «речовини природного походження», «речовини штучного походження».

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Речовини, які виробляються людьми Інший важке 4Б. Знати і вміти на практичних прикладах використовувати і аналізувати поняття «речовини природного походження», «речовини штучного походження».
2. Речовини, які зустрічаються у природі Інший важке 1Б. Знати і вміти на практичних прикладах використовувати і аналізувати поняття «речовини природного походження», «речовини штучного походження».

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Чи є правильними судження про фізичні тіла і речовини? Інший важке 3Б. Уміння аналізувати запропоновані судження (по можливості перевіряти їх практично) і вільно орієнтуватися в поняттях «фізичне тіло», «речовина» і «фізичні властивості речовин», «походження речовин».

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Фізичні тіла та речовини» 00:15:00 середнє 11Б. Навчити учнів розрізняти основні поняття по темі «Фізичні тіла та речовини». Навчити вибудовувати логічні ланцюжки на основі отриманих знань, вільно орієнтуючись у поняттях за запропонованою темою. Навчити знаходити потрібну інформацію в інтернеті.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Фізичні тіла та речовини» 00:23:00 середнє 9Б. Перевірити знання учнів по темі «Фізичні тіла та речовини», виконуючи запропоновані завдання — виконати тести, відповісти на питання, застосовуючи отримані знання. Перевірити вміння знаходити потрібну інформацію в інтернеті.
2. Перевірна робота з теми «Фізичні тіла та речовини» 00:15:00 середнє 9Б. Перевірити знання учнів по темі «Фізичні тіла та речовини» — вміння розрізняти і використовувати основні поняття по темі, вибудовувати логічні ланцюжки на основі отриманих знань.