Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Фізичні тіла і речовини | Знати, вміти розрізняти і давати характеристику таким поняттям як: фізичне тіло, предмет, речовина. Вміти наводити приклади. |
2. | Різноманітність речовин | Знати, вміти розрізняти і давати характеристику поняттям: хімічні реактиви, матеріали, походження речовин. Вміти наводити приклади. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери речовини | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знати і вміти використовувати поняття «речовина», «фізичне тіло». |
2. | Обери фізичне тіло | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знати і вміти використовувати поняття "речовина", "фізичне тіло". |
3. | Речовини і фізичні тіла | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Вміти аналізувати поняття «фізичне тіло», «речовина» на практичних прикладах. |
4. | Судження про речовини і фізичні тіла | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вміти аналізувати поняття «фізичне тіло», «речовина» на практичних прикладах, вибудовуючи логічні ланцюжки. |
5. | Речовини природного і штучного походження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знати і вміти на наочних прикладах використовувати поняття «речовини природного походження», «речовини штучного походження». |
6. | Обери походження речовин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Знати і вміти на наочних прикладах використовувати поняття «речовини природного походження», «речовини штучного походження». |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Речовини, які виробляються людьми | Інший | важке | 4Б. | Знати і вміти на практичних прикладах використовувати і аналізувати поняття «речовини природного походження», «речовини штучного походження». |
2. | Речовини, які зустрічаються у природі | Інший | важке | 1Б. | Знати і вміти на практичних прикладах використовувати і аналізувати поняття «речовини природного походження», «речовини штучного походження». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чи є правильними судження про фізичні тіла і речовини? | Інший | важке | 3Б. | Уміння аналізувати запропоновані судження (по можливості перевіряти їх практично) і вільно орієнтуватися в поняттях «фізичне тіло», «речовина» і «фізичні властивості речовин», «походження речовин». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Фізичні тіла та речовини» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Навчити учнів розрізняти основні поняття по темі «Фізичні тіла та речовини». Навчити вибудовувати логічні ланцюжки на основі отриманих знань, вільно орієнтуючись у поняттях за запропонованою темою. Навчити знаходити потрібну інформацію в інтернеті. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Фізичні тіла та речовини» | 00:23:00 | середнє | 9Б. | Перевірити знання учнів по темі «Фізичні тіла та речовини», виконуючи запропоновані завдання — виконати тести, відповісти на питання, застосовуючи отримані знання. Перевірити вміння знаходити потрібну інформацію в інтернеті. |
2. | Перевірна робота з теми «Фізичні тіла та речовини» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Перевірити знання учнів по темі «Фізичні тіла та речовини» — вміння розрізняти і використовувати основні поняття по темі, вибудовувати логічні ланцюжки на основі отриманих знань. |