Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Дисперсні системи | Представлено теоретичні дані про дисперсні системи. Визначення та класифікація дисперсних систем. |
2. | Види грубодисперсних систем | Представлено теоретичні дані про дисперсні системи. Наведено класифікацію дисперсних систем. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач чисту складну речовину | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Серед запропонованих варіантів необхідно обрати назву чистої складної речовини |
2. | Визнач чисту просту речовину | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Серед запропонованих варіантів необхідно обрати назву чистої просто речовини |
3. | Визнач назву однорідної суміші | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед запропонованих варіантів необхідно обрати назву однорідної суміші. |
4. | Визнач назву неоднорідної суміші | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед запропонованих варіантів необхідно обрати назву неоднорідної (гетерогенної) суміші. |
5. | Визнач за назвою суміш чи речовину | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | За назвою необхідно віднести запропоновані варіанти до сумішей або чистих речовин. |
6. | Розмір частинок у дисперсних системах | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно вказати розмір частинок у вказаних дисперсних системах. |
7. | Укажи назви сумішей | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви сумішей. |
8. | Назви сумішей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Із запропонованих варіантів необхідно обрати назви сумішей. |
9. | Продовж логічний ланцюжок | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Уміння аналізувати і добре розбиратися в поняттях «чисті речовини», «однорідні суміші», «неоднорідні суміші» речовин. Hа основі логічного аналізу правильно продовжити смисловий ряд. |
10. | Визначення і приклади аерозолей | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно доповнити визначення аерозолей та обрати приклади аерозолей із запропонованих варіантів. |
11. | Визначення і приклади емульсії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно доповнити визначення емульсії та обрати приклади емульсій із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення і приклади суспензій | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно доповнити визначення суспензії та обрати приклади суспензій із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення і приклади твердих пін | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно доповнити визначення твердої піни та обрати приклади із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення і приклади твердих гетерогенних систем | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно доповнити визначення твердої гетерогенної системи та обрати приклади із запропонованих варіантів. |
4. | Обери назви чистих речовин | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно обрати назви чистих речовин із запропонованих варіантів. |
5. | Судження про чисті речовини і суміші | Інший | важке | 2Б. | Вміти аналізувати поняття «чисті речовини», «однорідні суміші», і «неоднорідні суміші» на практичних прикладах, вибудовуючи логічні ланцюжки. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення і приклади піни | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно доповнити визначення піни та обрати приклади із запропонованих варіантів. |
2. | Вибери назви сумішей речовин | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно обрати назви сумішей із запропонованих варіантів. |
3. | Вибери назви неоднорідних сумішей речовин | Інший | середнє | 1Б. | Необхідно обрати назви неоднорідних сумішей із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Дисперсні системи» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Перевірити знання учнів з теми «Дисперсні системи». Вміти розрізняти поняття «чиста речовина», «неоднорідна суміш речовин». Вміти вибудовувати логічні ланцюжки на основі отриманих знань, вільно орієнтуючись у поняттях за запропонованою темою. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Дисперсні системиі» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Перевірити знання учнів з теми «Дисперсні системиі». Навчити вільно орієнтуватися в поняттях «суміші речовин» і «однорідні суміші речовин», вміти на практиці застосовувати знання, виконуючи тести і вибудовуючи логічні ланцюжки. |
2. | Перевірна робота з теми «Дисперсні системи» | 00:30:00 | середнє | 11Б. | Перевірити знання учнів з теми «Дисперсні системи». Вміти розрізняти поняття «чиста речовина», «неоднорідна суміш речовин». Вміти вибудовувати логічні ланцюжки на основі отриманих знань, вільно орієнтуючись у поняттях за запропонованою темою. |