Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Відкривання та редагування проєктів | Опис алгоритмів відкривання та редагування проєктів. |
2. | Образи виконавців. Додавання виконавців | опис алгоритмів зміни образів виконавців та додавання виконавців. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди відповідь | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання понять. |
2. | Як виконати дії над спрайтами? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на знання понять. |
3. | Установи відповідність між поняттями | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Завдання на знання основних понять. |
4. | Знайди призначення кнопки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Завдання на знання інструментів створення виконавця та зміни його образу. |
5. | Як створено образ? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на знання прийомів редагування образу виконавця. |
6. | На скільки кроків? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на уміння визначати результат виконання програми. |
7. | Познач істинні висловлювання | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на знання прийомів додавання виконавців. |
8. | Які команди змінюють властивості? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на знання призначення команд. |
9. | Що змінилося? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Завдання на аналіз значень властивостей. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери правильну відповідь | Інший | легке | 1Б. | Завдання на знання понять. |
2. | Заповни пропуски | Інший | середнє | 5Б. | Завдання на знання основних понять теми. |
3. | Побудуй алгоритм | Інший | важке | 4Б. | Завдання на знання алгоритмів дій в середовищі Scratch 3. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Редагування проєктів. Використання рiзних виконавцiв у Scratch» | 00:20:00 | середнє | 5Б. | Удосконалення знань з теми «Редагування проєктів. Використання рiзних виконавцiв у Scratch». |
2. | Тренування №2 з теми «Редагування проєктів. Використання рiзних виконавцiв у Scratch» | 00:20:00 | важке | 8Б. | Удосконалення знань з теми «Редагування проєктів. Використання рiзних виконавцiв у Scratch». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Редагування проєктів. Використання рiзних виконавцiв у Scratch» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Закріплення знань з теми «Редагування проєктів. Використання рiзних виконавцiв у Scratch». |
2. | Перевірочна робота з теми «Редагування проєктів. Використання рiзних виконавцiв у Scratch» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Перевірка засвоєння знан з теми «Редагування проєктів. Використання рiзних виконавцiв у Scratch». |