Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що таке повідомлення? | Поняття повідомлення. Приклади повідомлень. |
2. | Типи повідомлень | Опис типів повідомлень, залежно від способу сприйняття їх людиною. |
3. | Поняття про дані. Пристрої призначені для опрацювання даних | Опис поняття дані. Приклад даних. Приклади пристроїв для опрацювання даних. |
4. | Що таке інформація? Поняття шуму | Опис поняття інформації. Приклади інформації. Поняття шуму. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Закінчи речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Закінчити речення, обираючи одну правильну відповідь. Основні поняття про повідомлення та типи повідомлень. |
2. | Види повідомлення за способом сприйняття | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Візуальна, аудіальна, тактильна, нюхова, смакова інформація |
3. | Повідомлення за способом подання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення повідомлення за способом подання. |
4. | Впишіть поняття згідно з описом | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення поняття згідно з описом. |
5. | Органи чуття | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Якими органими чуття сприймається інформація? |
6. | Повідомлення за способом сприйняття/подання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на визначення повідомлення за способом сприйняття/подання |
7. | Пристрої для роботи з різними повідомленнями | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Обрати пристій, яким призначений для роботиз певними типами повідомлень. |
8. | Інформація про навколишній світ | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Вид інформації. Визначення |
9. | Інформація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3,5Б. | Встав слова |
10. | Спосіб сприйняття і спосіб подання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Запишіть, які повідомлення за способом сприйняття і способом подання отримує людина у наведених випадках. |
11. | Органи почуттів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Характеристики предметів і явищ |
12. | Запиши поняття | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Потрібно записати поняття про яке йде мова. Основні поняття теми. |
13. | Повідомлення за способом сприйняття | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Поміркуйте, завдяки яким повідомленням за способом сприйняття отримано певну інформацію про об’єкт. Заповніть таблицю. |
14. | Знайди зайве слово | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Серед типів повідомлень, вибрати зайве, в залежності від того, це спосіб подання чи сприйняття. |
15. | Тип повідомлення | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Визначити тип повідомлення. |
16. | Встанови відповідність | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Встановити вид інформації. |
17. | Властивість предмету на картинці | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Записати властивість предмету та як вона сприймається людиною. |
18. | Види інформації. Картинки | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Візуальна, аудіальна, тактильна, нюхова, смакова інформація |
19. | Які характеристики притаманні предметам і явищам? | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Позначити ті характеристики предметів чи явищ, які людина отримує, сприймаючи їх за допомогою певних органів чуття. |
20. | Вид інформації та спосіб отримання | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Вид інформації, приклади |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дані про себе | Інший | важке | 4Б. | Записати дані, які ти міг би передати. |
2. | Види інформації за формою подання | Інший | легке | 4Б. | Творче завдання |
3. | Дані та інформація про предмет | Інший | важке | 8Б. | Записати, які дані та яку інформацію ти можеш отримати за допомогою певних засобів про певний предмет. |
4. | Повідомлення про пристрій | Інший | важке | 4Б. | Записати можливості роботи пристрою та які дані при цьому утвоюються. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Інформація, дані, повідомення» | 10:00:00 | середнє | 11Б. | Закріплення знань учнів з теми «Інформація, дані, повідомення». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перевірочна робота з теми «Інформація, дані, повідомення» | 15:00:00 | середнє | 25Б. | Перевірка знань учнів з теми «Інформація, дані, повідомення». |
2. | Домашня робота з теми «Інформація, дані, повідомення» | 10:00:00 | середнє | 14Б. | Повторення матеріалу з теми «Інформація, дані, повідомення». |