Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Графічні компоненти Опис алгоритму створення графічного інтерфейсу і додавання програмних об'єктів.
2. Командні кнопки. Опрацювання подій Опис алгоритму створення командної кнопки та обробника події натискання на кнопку.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Як розробити графічний інтерфейс? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Завдання на знання принципів створення графічного інтерфейсу.
2. Як створити графічне вікно? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Завдання на знання правил створення графічного вікна програми.
3. Як створити напис? 1 вид - рецептивний легке 2Б. Завдання на знання правил створення об'єкта класу Label.
4. Як створити кнопку? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завдання на знання правил створення командної кнопки.
5. Визнач властивості напису 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Завдання на визначення властивостей напису.
6. Заголовок обробника події 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завдання на знання правил опису обробника події.
7. Визнач властивості кнопки 3 вид - аналіз важке 3Б. Завдання на визначення властивостей кнопки.
8. Віднови алгоритм додавання напису 3 вид - аналіз важке 4Б. Завдання на знання алгоритму створення елементів графічного інтерфейсу.
9. Віднови алгоритм додавання кнопки 3 вид - аналіз важке 4Б. Завдання на знання алгоритму створення елементів графічного інтерфейсу.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Віднови код функції Інший важке 3Б. Завдання на знання алгоритму створення елементів графічного інтерфейсу.
2. Запиши код Інший важке 5Б. Завдання на написання програмного коду.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Створення графічного інтерфейсу. Опрацювання подій» 00:30:00 важке 22Б. Удосконалення знань з теми «Створення графічного інтерфейсу. Опрацювання подій»

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Створення графічного інтерфейсу. Опрацювання подій» 00:30:00 важке 12Б. Закріплення знань з теми «Створення графічного інтерфейсу. Опрацювання подій»
2. Перевірочна робота з теми «Створення графічного інтерфейсу. Опрацювання подій» 00:30:00 важке 12Б. Перевірка засвоєння знань з теми «Створення графічного інтерфейсу. Опрацювання подій»