Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Об’єкти та їхні властивості в Scratch | Відомості про програмні об’єкти та їх властивості, зміну властивостей об'єктів у середовищі Scratch. |
2. | Програмні дії та події з об’єктами в Scratch | Відомості про програмні дії та події з об’єктами в Scratch. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заверши визначення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на розуміння понять «програмний об'єкт», «властивості об'єкта». |
2. | Знайди позначку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на уміння визначати значення властивостей об'єктів. |
3. | Як запрограмувати опрацювання події? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на розуміння понять «програмний об'єкт», «властивості об'єкта». |
4. | Визнач події | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання на знання поняття програмної події. |
5. | Які команди змінюють властивості? | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на знання призначення команд. |
6. | Які команди відстежують настання події? | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на знання призначення команд. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач значення властивостей | Інший | важке | 2Б. | Завдання на уміння задавати значення властивостей об'єкта. |
2. | Заповни пропуски | Інший | важке | 3Б. | Завдання на розрізняння понять подія, дія об'єкта, властивість об'єкта. |
3. | Опиши дії виконавця | Інший | важке | 4Б. | Завдання на опис дій, що виконуються в разі настання події. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Познач істинні висловлювання | Інший | легке | 1Б. | Завдання на знання основних понять теми. |
2. | Познач властивості | Інший | середнє | 3Б. | Завдання на уміння аналізувати скрипт. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Програмні об’єкти та їх властивості в Scratch» | 00:30:00 | важке | 20Б. | Удосконалення знань з теми «Програмні об’єкти та їх властивості в Scratch». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Програмні об’єкти та їх властивості в Scratch» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Закріплення знань з теми «Програмні об’єкти та їх властивості в Scratch». |
2. | Перевірочна робота з теми «Програмні об’єкти та їх властивості в Scratch» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Перевірка засвоєння знань з теми «Програмні об’єкти та їх властивості в Scratch». |