Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Знаходження невідомих компонентів дії віднімання | Пояснення правил знаходження невідомого від'ємника і невідомого зменшуваного на прикладі простої задачі. |
2. | Знаходження невідомих компонентів дії додавання | Ознайомлення з правилами знаходження невідомих доданків.Повторення назв компонентів дії додавання. |
3. | Знаходження невідомих компонентів дії ділення | Пояснення правил знаходження невідомого діленого та невідомого дільника на прикладі простої задачі відповідного виду. |
4. | Знаходження невідомих компонентів дії множення | Вивчення правил знаходження невідомих множників. Повторення назв компонентів дії множення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Загадали число (дія додавання) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Практичне застосування правила знаходження невідомого доданка. Виконання арифметичних дій в межах 100. |
2. | Два вирази (дія додавання) | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Тренування у знаходженні невідомих доданків. |
3. | Склади вираз, знайди невідоме число (дія множення) | 2 вид - інтерпретація | легке | 4Б. | Знаходження невідомого множника. Практичне застосування відповідного правила. |
4. | Завдання про бджілку (дія віднімання, невідоме зменшуване) | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Знаходження невідомого зменшуваного.Підготовка до розв'язування простих рівнянь. |
5. | Обчислення за зразком (дія віднімання, невідоме зменшуване) | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Вироблення навички знаходження невідомого зменшуваного з опорою на зразок міркування. |
6. | Знайди правильну відповідь (дія додавання) | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Практичне застосування правила знаходження невідомого другого доданка. Виконання арифметичних дій в межах 1000. |
7. | Вираз у стовпчик (дія віднімання, невідомий від'ємник) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Застосування правила знаходження невідомого від'ємника під час виконання письмового віднімання двоцифрових чисел. |
8. | Вираз у стовпчик (дія додавання) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Знаходження невідомого другого доданка під час виконання письмового додавання двоцифрових чисел. |
9. | Вираз у стовпчик, обрати невідомий компонент (дія віднімання, невідоме зменшуване) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення знання назв компонентів дії віднімання. Знаходження невідомого зменшуваного під час виконання письмового віднімання двоцифрових чисел. |
10. | Знайди невідоме число, визнач парність (дія ділення, невідомий дільник) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знаходження невідомого діленого.Закріплення вміння визначати парність числа. |
11. | Знайди невідоме число, визнач парність (дія множення, невідомий другий множник) | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Знаходження невідомого другого множника. Вправляння у визначенні парності чисел. |
12. | Два вирази, добуток невідомих (дія множення) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Знаходження добутку невідомих множників. Практичне застосування вивчених правил. |
13. | Чотири вирази (всі дії) | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Закріплення вміння знаходити невідомі компоненти арифметичних дій. Практичне застосування відповідних правил. |
14. | Математичний конструктор, відповіді у порядку зростання (дія множення) | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Знаходження невідомих компонентів дії множення. Вправляння у розташуванні чисел у порядку зростання. |
15. | Математичний конструктор (ділення, множення) | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Тренування у знаходженні невідомих компонентів дій множення і ділення. |
16. | Три вирази (дія ділення) | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у знаходженні невідомих компонентів дії ділення. Закріплення вміння розташовувати числа у порядку спадання. |
17. | Встанови відповідність | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Встановити відповідність виразу з назвою його результату. |
18. | Завдання про кляксу (дія віднімання, невідомий від'ємник) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у знаходженні невідомого від'ємника. Виконання арифметичних дій у межах 100. |
19. | Знайди невідоме число, вибери компонент (дія ділення, невідоме ділене) | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Закріплення знання назв компонентів дії ділення. Застосування правила знаходження невідомого діленого. |
20. | Порівняй невідомі числа (дія множення) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Закріплення вміння знаходити невідомий множник.Тренування у порівнянні чисел. |
21. | Математичний конструктор (дія віднімання) | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вироблення навички знаходити невідомі компоненти дії віднімання. Закріплення знання відповідних правил. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Знаходження невідомих компонентів арифметичних дій» | 00:15:00 | легке | 6Б. | Тренування навички знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Знаходження невідомих компонентів арифметичних дій» | 00:15:00 | важке | 14Б. | Закріплення навички знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. |
2. | Перевірочна робота з теми «Знаходження невідомих компонентів арифметичних дій» | 00:20:00 | важке | 16Б. | Перевірка набутих навичок знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. |