Теорія:
По таблиці множення можна знайти значення частки.
\(·\) | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
2 | \( \) | \(6\) | \( \) | \( \) | \( \) | \( \) | ||
3 | \(6\) | \(9\) | \(12\) | 15 | \(18\) | \(21 \) | \(24\) | \(27\) |
4 | \( \) | \(12\) | \( \) | |||||
5 | 15 | \( \) | ||||||
6 | \( \) | \(18\) | ||||||
7 | \( \) | \(21\) | ||||||
8 | \( \) | \(24\) | \( \) | |||||
9 | \(27\) |
Наприклад, знайдемо частку \(15:3\). Частка пов'язана з прикладом на множення \(3\)\( · ? = 15\).
У рядку з першим числом \(3\) знайдемо число \(15\), яке знаходиться в стовпці з першим числом \(5\).
Значить, \(3 ·5 = 15.\) Отже, \(15:3 = 5\)
Частка \(15:5\) пов'язана з прикладом на множення \(5·3=15\), тому \(15:5=3\)
Джерела: