Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Число іменників. Іменники, що мають форму лише однини чи множини | Формування знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тільки множина | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини». |
2. | Два слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати іменники, що вживаються тільки в однині. |
3. | Доповни прислів'я | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про множинні іменники. |
4. | Зміни слово | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння змінювати іменники, ставлячи їх у форму множини. |
5. | Розподільний диктант | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення знань, отриманих під час вивчення теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини». |
6. | Визнач розряд множинних іменників | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Уміння добирати приклади до розрядів множинних іменників. |
7. | Добери приклад | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння визначати число іменників. |
8. | Добери прикметник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати морфологічні характеристики іменника й добирати до нього правильну форму прикметника. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Увідповідни слово й тлумачення | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати форму числа іменників відповідно до значення. |
2. | Дві відповіді | Інший | середнє | 2Б. | Уміння відмінювати іменники у формі множини. |
3. | Поміркуй! | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про форму однини й множини іменників. |
4. | Провідміняй іменник (однина) | Інший | важке | 3Б. | Уміння відмінювати іменники у формі однини. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тільки однина | Інший | легке | 1Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини». |
2. | Укажи множинні іменники | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати іменники, що вживаються тільки в множині. |
3. | Заповни таблицю | Інший | середнє | 4Б. | Уміння визначати розряд іменників, що вживаються лише в однині. |
4. | Провідміняй іменник (множина) | Інший | важке | 3Б. | Уміння відмінювати іменники у формі множини. |
5. | Утвори словосполучення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати словосполучення з іменниками, що мають форму тільки однини чи множини. |
6. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати речення з іменниками у формі однини чи множини. |
7. | Склади диктант | Інший | важке | 12Б. | Застосування знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота № 1 з теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Систематизація знань, умінь, навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини». |
2. | Домашня робота № 2 з теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Систематизація знань, умінь, навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини». |
3. | Перевірна робота з теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Іменники, що мають лише форму однини або множини». |