Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Правопис ненаголошених голосних Е, И в коренях слів | Формування знань, умінь і навичок із теми «Ненаголошені Е, И в корені слова». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заповни пропуски | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Закріплення вивченого про правопис ненаголошених -И-, -Е-. |
2. | Знайди неправильно написане слово | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис ненаголошених голосних. |
3. | Знайди помилку | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис ненаголошених голосних. |
4. | Укажи рядки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Ненаголошені Е, И в корені слова». |
5. | Як правильно? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Ненаголошені Е, И в корені слова». |
6. | «Не бійтесь заглядати у словник...» | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис слів із ненаголошеним И. |
7. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис слів із ненаголошеним Е. |
8. | Класика світової поезії | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про ненаголошені голосні. |
9. | Вибери зайве слово 1 | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про правопис ненаголошених голосних. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чергування голосних (літера І) | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого з теми «Ненаголошені Е, И в корені слова». |
2. | Е, І чи 0? | Інший | середнє | 3Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Ненаголошені Е, И в корені слова». |
3. | Орфоепічна хвилинка | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення орфоепічних навичок, уміння правильно вимовляти голосні в наголошеній і ненаголошеній позиції. |
4. | Відповідність | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення вивченого про правопис ненаголошених голосних. Повторення вивченого про наголос у словах. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Чергування голосних (літера Е) | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого з теми «Ненаголошені Е, И в корені слова». |
2. | Вибери зайве слово 2 | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про правопис ненаголошених голосних. |
3. | Орфографічний практикум | Інший | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про правопис ненаголошених -И-, -Е-. |
4. | Два рядки | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Ненаголошені Е, И в корені слова». |
5. | Краса в поетичних рядках | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про ненаголошені голосні. |
6. | Склади речення | Інший | важке | 3Б. | Уміння добирати перевірні слова до запропонованих і складати з ними речення. |
7. | Склади діалог | Інший | важке | 10Б. | Розвиток мовлення. Уміння використовувати слова з ненаголошеними Е, И. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи № 1 з теми «Ненаголошені Е, И в корені слова» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Ненаголошені Е, И в корені слова». |
2. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Ненаголошені Е, И в корені слова» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Удосконалення вивченого з теми «Ненаголошені Е, И в корені слова». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Ненаголошені Е, И в корені слова» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Удосконалення орфографічних знань, умінь і навичок. |
2. | Перевірна робота з теми «Ненаголошені Е, И в корені слова» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Ненаголошені Е, И в корені слова». |