Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Подовження м’яких приголосних | Формування знань, умінь і навичок із теми «Подвоєння та подовження приголосних». |
2. | Подвоєння букв як наслідок їх збігу | Формування знань, умінь і навичок із теми «Подвоєння та подовження приголосних». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди слово з подвоєнням | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати слово, у якому відбувається подвоєння приголосних. |
2. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про подвоєння приголосних. |
3. | Заповни пропуски 1 | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про подвоєння та подовження приголосних в коренях слів. |
4. | Орфографічний практикум | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Подвоєння та подовження приголосних». |
5. | Пишемо з -Н- | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Подвоєння та подовження приголосних». |
6. | 1+1 =... | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Подвоєння та подовження приголосних». |
7. | Постав в орудний відмінок однини | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про відмінювання іменників. Удосконалення вивченого про подовження приголосних. |
8. | Цифра-відповідь | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Подвоєння та подовження приголосних». |
9. | Пара слів | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про правопис прикметників і дієприкметників. Закріплення орфографічних навичок. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайве слово | Інший | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про подвоєння й подовження приголосних. |
2. | Заповни пропуски 2 | Інший | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про подвоєння та подовження приголосних на межі значущих частин слова. |
3. | Пишемо з -НН- | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Подвоєння та подовження приголосних». |
4. | Постав у родовий відмінок множини | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про відмінювання іменників. Удосконалення вивченого про подовження приголосних. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Подвоєння та подовження приголосних». |
6. | Склади диктант | Інший | важке | 12Б. | Уміння самостійно наводити приклади на вивчені раніше правила. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Подвоєння та подовження приголосних» | 00:10:00 | середнє | 7Б. | Закріплення вивченого з теми «Подвоєння та подовження приголосних». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Подвоєння та подовження приголосних» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Систематизація вивченого з теми «Подвоєння та подовження приголосних». |
2. | Перевірна робота з теми «Подвоєння та подовження приголосних» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Подвоєння та подовження приголосних». |