Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Творення форм ступенів порівняння якісних прикметників | Формування знань, умінь і навичок із теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери прикметник | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати якісний прикметник, від якого можна утворити ступені порівняння. |
2. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильно утворені форми ступенів порівняння прикметників. |
3. | Граматична помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати граматичну помилку у вживанні форм вищого ступеня порівняння. |
4. | Зайвий рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |
5. | Зроби вибір | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про ступені порівняння прикметників. |
6. | Розподільний диктант | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати просту й складену форми ступенів порівняння. |
7. | Четверте зайве | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення знань, отриманих під час вивчення теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |
8. | Заповни клітинки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 9Б. | Уміння утворювати форми ступенів порівняння якісних прикметників. |
9. | Віднови текст | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого з теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери рядок | Інший | легке | 1Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |
2. | Так неправильно! | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |
3. | Знайди морфологічну помилку | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про творення форм ступенів порівняння. |
4. | Розбий пару | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про морфологічні норми вживання ступенів порівняння прикметників. |
5. | Утвори форми ступенів порівняння | Інший | важке | 4Б. | Уміння утворювати форми ступенів порівняння прикметників. |
6. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати речення з прикметниками у формі вищого й найвищого ступенів порівняння. |
7. | Творча робота | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників» | 00:10:00 | середнє | 11Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Систематизація вивченого з теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |
2. | Перевірна робота з теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників». |