Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Пряма мова. Діалог | Формування мовних компетентностей із теми «Розділові знаки при прямій мові». |
2. | Цитата. Епіграф | Формування знань, умінь і навичок із теми «Розділові знаки при прямій мові». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Без помилки | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Розділові знаки при прямій мові». |
2. | Правильний рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Розділові знаки при прямій мові». |
3. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння «читати» речення за схемою. Удосконалення вивченого про розділові знаки при прямій мові. |
4. | Речення за схемою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння «читати» речення за схемою. Удосконалення вивченого про розділові знаки при прямій мові. |
5. | Місце для тире | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при діалозі. |
6. | Із прямої в непряму | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння трансформувати пряму мову в непряму. |
7. | Увідповідни | 1 вид - рецептивний | важке | 4Б. | Закріплення вивченого з теми «Розділові знаки при прямій мові». |
8. | Неправильне оформлення | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Уміння визначати правильність оформлення цитат. |
9. | Склади пазл | 2 вид - інтерпретація | важке | 6Б. | Уміння утворювати речення з прямою мовою із елементів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пунктуаційна помилка | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Розділові знаки при прямій мові». |
2. | Знайди речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння «читати» речення за схемою. Удосконалення вивченого про розділові знаки при прямій мові. |
3. | Заповни пропуски | Інший | середнє | 4Б. | Удоскрналення вивченого з теми «Розділові знаки при прямій мові». |
4. | Епіграф і його оформлення | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при цитаті (епіграф). |
5. | Правильно-неправильно | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати правильність пунктуаційного оформлення діалогів. |
6. | Склади речення | Інший | важке | 1Б. | Уміння складати речення з вивченими розділовими знаками. |
7. | Склади текст | Інший | важке | 12Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати текст, використовувати речення з прямою мовою. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Розділові знаки при прямій мові» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Розділові знаки при прямій мові». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Розділові знаки при прямій мові» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Систематизація вивченого з теми «Розділові знаки при прямій мові». |
2. | Перевірна робота з теми «Розділові знаки при прямій мові» | 00:20:00 | середнє | 5Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Розділові знаки при прямій мові». |