Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Нормативне вживання прийменників | Формування знань, умінь і навичок із теми «Словосполучення з прийменниками при, за, із-за, через, завдяки». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Так неправильно! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про нормативне вживання прийменників. |
2. | Речення з помилкою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну помилку (вживання прийменників). |
3. | Вибери прийменник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про вживання прийменників. |
4. | Правильно-неправильно | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про вживання прийменників. |
5. | Продовж словосполучення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати доречність вживання прийменників ЧЕРЕЗ і ЗАВДЯКИ. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери правильну форму | Інший | середнє | 2Б. | Уміння узгоджувати іменники з прийменниками. |
2. | Робота з текстом | Інший | важке | 1Б. | Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого з теми «Словосполучення з прийменниками при, через, з-за». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Неправильна форма іменників | Інший | середнє | 2Б. | Уміння узгоджувати іменники з прийменниками. |
2. | Поміркуй! | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про прийменники ЧЕРЕЗ і З-ЗА. |
3. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння вибирати правильний прийменник і складати речення зі словосполученнями. |
4. | Склади текст | Інший | важке | 12Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Словосполучення з прийменниками ПРИ, ЧЕРЕЗ, З-ЗА, З». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Словосполучення з прийменниками при, за, із-за, через, завдяки» | 00:10:00 | середнє | 3Б. | Завдання для закріплення вивченого з теми «Словосполучення з прийменниками при, за, із-за, через, завдяки». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Словосполучення з прийменниками при, за, із-за, через, завдяки» | 00:15:00 | середнє | 4Б. | Завдання для закріплення вивченого з теми «Словосполучення з прийменниками при, за, із-за, через, завдяки». |
2. | Перевірна робота з теми «Словосполучення з прийменниками при, за, із-за, через, завдяки» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Словосполучення з прийменниками при, за, із-за, через, завдяки». |