Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Неологізми. Архаїзми й історизми Формування знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Зайве слово 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Уміння відрізняти авторські й загальномовні неологізми.
2. Вибери історизми 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Уміння визначати слова-історизми.
3. Познач архаїзм 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати архаїзм.
4. Як було і як стало 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики».
5. Хто є хто 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Уміння визначати тлумачення історизмів - назв професій, видів діяльності.
6. Для знавців історії 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Закріплення вивченого про застарілу лексику.
7. Хто автор? 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Удосконалення вивченого про неологізми.
8. Чи знаєш ти, що... 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Закріплення вивченого з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики».

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Зайве речення Інший середнє 1Б. Уміння визначати загальномовні неологізми.
2. Застарілі слова в художній літературі Інший середнє 1Б. Уміння визначати речення із застарілими словами.
3. Вибери цифру (неологізми) Інший середнє 1Б. Уміння визначати неологізми.
4. Відповідність Інший важке 3Б. Уміння визначати, до якої групи лексики належить слово.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Авторські неологізми Інший середнє 1Б. Уміння визначати авторські неологізми в рядках.
2. Що за предмет? Інший середнє 2Б. Уосконалення вивченого про історизми.
3. Вибери архаїзми Інший середнє 2Б. Уміння визначати архаїзми.
4. Вибери цифру Інший середнє 1Б. Уміння визначати історизм.
5. Вибіркова робота Інший середнє 1Б. Закріплення вивченого з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики».
6. Вибери старослов'янізми Інший середнє 2Б. Уміння визначати слова-старослов'янізми.
7. Склади речення Інший важке 6Б. Застосування набутих знань, умінь і навичок при самостійному складанні речень із пасивною лексикою.
8. Склади діалог Інший важке 12Б. Застосування набутих знань, умінь і навичок при самостійному складанні тексту.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи № 1 з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики» 00:12:00 середнє 7Б. Завдання для удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики».
2. Тренувальні вправи № 2 з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики» 00:12:00 середнє 8Б. Завдання для удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики» 00:18:00 середнє 6Б. Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики».
2. Перевірна робота з теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики» 00:25:00 середнє 16Б. Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики».