Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Стилістична функція фразеологізмів | Формування знань про стилістичну диференціацію фразеологізмів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери відповідь | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати фразеологізми. |
2. | Правильне слово | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати фразеологізми. |
3. | Фразеологізми-синоніми | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Уміння визначати фразеологізми-синоніми. |
4. | Добери антонімічні пари | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Уміння добирати антоніми до фразеологізмів. |
5. | Сталі вислови офіційно-ділового стилю | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Уміння визначати фразеологізми офіційно-ділового стилю. |
6. | Фразеологізми-професіоналізми | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Уміння визначати фразеологізми, що мають професійне походження. |
7. | Книжні й розмовні фразеологізми | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Уміння визначати стильові функції фразеологізмів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи крилаті вислови | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого з теми «Стилістичне забарвлення фразеологізмів». |
2. | Речення з фразеологізмом | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати фразеологізми. |
3. | Ім'я, що стало фразеологізмом | Інший | важке | 1Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Стилістичне забарвлення фразеологізмів». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайвий рядок | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати фразеологізми в реченнях. |
2. | Фразеологізми-антоніми | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати фразеологізми-антоніми. |
3. | Добери синонімічні пари | Інший | середнє | 3Б. | Уміння добирати синоніми до фразеологізмів. |
4. | Фразеологізми церковно-конфесійного стилю | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати фразеологізми церковно-конфесійного стилю. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 6Б. | Розвиток творчих здібностей. Застосування набутих знань про стилістичні засоби фразеології. |
6. | Склади твір | Інший | важке | 10Б. | Розвиток мовлення. Уміння використовувати фразеологізми в тексті. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Стилістичне забарвлення фразеологізмів» | 00:11:00 | середнє | 8Б. | Завдання для систематизації знань із теми «Стилістичне забарвлення фразеологізмів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Стилістичне забарвлення фразеологізмів» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Стилістичне забарвлення фразеологізмів». |
2. | Перевірна робота з теми «Стилістичне забарвлення фразеологізмів» | 00:25:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Стилістичне забарвлення фразеологізмів». |