Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Суфікс | Формування знань про суфікс як значущу частину слова. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайве слово | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння аналізувати будову слова, визначати суфікси. |
2. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати слово, визначати суфікси. |
3. | Раз суфікс, два суфікс... | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати суфікси в словах. |
4. | Словотвірний пазл | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння складати слова з найменшиих значущих частин. |
5. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати будову слова, визначати значущі частини слова, знаходити слово, що відповідає схемі. |
6. | Творчі пошуки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Уміння визначати емоційне забарвлення слова за допомогою суфіксів. Уміння добирати правильні слова для характеристики персонажів. |
7. | Продовж слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про суфікси. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Познач спільнокореневі | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати спільнокореневі слова. |
2. | Нумо додавати! | Інший | середнє | 3Б. | Уміння утворювати спільнокореневі слова за допомогою суфіксів. |
3. | Працюймо разом! | Інший | середнє | 1Б. | Уміння утворювати назви професій за допомогою суфіксів. |
4. | Словотвірне додавання | Інший | важке | 2Б. | Уміння утворювати слова за допомогою суфіксів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Словотвірний марафон | Інший | середнє | 3Б. | Уміння утворювати спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови, за допомогою суфіксів. |
2. | Допоможи Розумникові | Інший | середнє | 2Б. | Уміння аналізувати емоційне забарвлення слів за суфіксами. |
3. | Вибіркова робота | Інший | середнє | 2Б. | Уміння аналізувати емоційне забарвлення слів за суфіксами. |
4. | Утвори слово | Інший | важке | 4Б. | Уміння утворювати спільнокореневі слова до запропонованого кореня за допомогою суфіксів. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 6Б. | Уміння утворювати спільнокореневі слова за допомогою суфіксів та складати з ними речення. |
6. | Склади твір | Інший | важке | 10Б. | Уміння складати твір-опис, використовуючи слова з суфіксами. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Суфікс. Суфікси, які надають словам емоційного забарвлення» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Суфікс. Суфікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності» . |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Суфікс. Суфікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Завдання для удосконалення знань із теми «Суфікс. Суфікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності» . |
2. | Перевірна робота з теми «Суфікс. Суфікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Суфікс. Суфікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності» . |