Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Вимовляємо правильно | Формування знань, умінь і навичок із теми «Наголос». |
2. | Короткий орфоепічний словничок | Розвиток орфоепічних навичок, збагачення лексикону. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перший пішов! | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про наголос у словах, розвиток культури мовлення, робота з орфоепічним словником. |
2. | Четверте зайве | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про наголошені й ненаголошені склади. |
3. | Постав наголос | 1 вид - рецептивний | середнє | 5Б. | Удосконалення вивченого про орфоепічні норми української мови. |
4. | Подвійна сила | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Закріпленя вивченого про подвійні наголоси в словах. |
5. | Хто? Де? Коли? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Завдання розвиває уміння інтонувати речення, виділяючи суттєві деталі змісту; визначати роль логічного наголосу в мовленні. |
6. | Перший чи другий? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про наголос у словах. |
7. | Три, чотири... | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про наголос у словах. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Третє «зайве» | Інший | важке | 3Б. | Розвиток логічного мислення, уміння визначати наголос у словах, удосконалення орфоепічних навичок. |
2. | Склад і наголос | Інший | важке | 4Б. | Повторення вивченого про склад, складоподіл, наголошені й ненаголошені склади. Удосконалення вивченого про наголос. |
3. | Виконай фонетичний розбір слова | Інший | середнє | 5Б. | Уміння виконувати звуковий аналіз слова, закріплення вивченого про наголошені й ненаголошені голосні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заповни пропуск | Інший | середнє | 2Б. | Застосування здобутих знань, умінь і навичок при доповненні речень. |
2. | Омоніми й наголос | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про омоніми, удосконалення вивченого про наголос; уміння розрізняти значення слів залежно від місця наголосу в словах. |
3. | Де неправильно? | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення орфоепічних навичок, уміння ставити наголос у словах. |
4. | Логічний наголос | Інший | середнє | 3Б. | Застосування здобутих знань, умінь і навичок при побудові речень, акцентування слів. |
5. | Склади твір-опис | Інший | важке | 7Б. | Застосування вивченого про подвійний наголос при складанні твору-опису. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Наголос» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Завдання для закріплення та систематизації вивченого про наголос. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Наголос» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Завдання для удосконалення вивченого про наголошування слів. |
2. | Перевірна робота з теми «Наголос» | 00:20:00 | середнє | 5Б. | Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Наголос». |