Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Алфавіт як система письма Ознайомлення із таким способом фіксації звуків мовлення на письмі, як алфавіт. Короткий екскурс в історію створення сучасної абетки.
2. Букви і звуки Формування знань про букви як графічний запис звуків мовлення. Небуквені знаки.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Запиши слова в алфавітному порядку 2 вид - інтерпретація легке 3Б. Удосконалення вивченого про алфавіт, уміння записувати слова в певному порядку.
2. Де неправильно? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення й систематизація вивченого про букви й звуки, фонетичну транскрипцію.
3. Заповни пропуски 1 вид - рецептивний середнє 4Б. Удосконалення вивченого про графічні знаки, повторення основних орфограм і пунктограм.
4. Орфографічна хвилинка 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення орфографічних навичок, уміння співставляти звучання й графічний запис слів.
5. Упорядкуй! 3 вид - аналіз середнє 4Б. Удосконалення вивченого про алфавіт.
6. Відгадай слово 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Збагачення словникового запасу, уміння за тлумаченням визначати слово, повторення вивченого про алфавіт.
7. Укладаємо словничок 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Уміння записувати слова в алфавітному порядку, удосконалення вивченого про абетку.
8. Цифра + літера = слово 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Завдання розвиває логічне мислення, спонукає до пошукової діяльності, сприяє засвоєнню вивченого матеріалу.
9. Телефон 2 вид - інтерпретація важке 1Б. Завдання розвиває логічне мислення, уміння читати цифри, складаючи їх в слова. Розширює кругозір.
10. Вірш-алфавіт 3 вид - аналіз середнє 1Б. Закріплення вивченого про алфавіт. Розвиток абстрактного мислення, уяви.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Велика літера у власних назвах Інший легке 2Б. Повторення вивченого у початкових класах про правопис власних і загальних назв, велику літеру у власних назвах.
2. Розташуй в алфавітному порядку Інший середнє 4Б. Закріплення вивченого про алфавіт, розвиток творчого потенціалу, логічного мислення, збагачення словника.
3. Відшукай тлумачення слова Інший середнє 2Б. Збагачення словникового запасу, уміння визначати тлумачення слова, повторення вивченого про алфавіт.
4. Історія літери... Інший важке 7Б. Розвиток творчих здібностей, уяви, фантазії на основі вивченого теоретичного матеріалу.
5. Ланцюжок слів Інший середнє 3Б. Розвиток культури мовлення, збагачення словника, удосконалення вивченого про букви.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи з теми «Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука)» 00:10:00 середнє 8Б. Завдання для узагальнення й систематизації вивченого про апостроф.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука)» 00:15:00 середнє 7Б. Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука)».
2. Перевірна робота з теми «Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука)» 00:20:00 середнє 6Б. Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука)».