Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Алфавіт як система письма | Ознайомлення із таким способом фіксації звуків мовлення на письмі, як алфавіт. Короткий екскурс в історію створення сучасної абетки. |
2. | Букви і звуки | Формування знань про букви як графічний запис звуків мовлення. Небуквені знаки. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запиши слова в алфавітному порядку | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Удосконалення вивченого про алфавіт, уміння записувати слова в певному порядку. |
2. | Де неправильно? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення й систематизація вивченого про букви й звуки, фонетичну транскрипцію. |
3. | Заповни пропуски | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про графічні знаки, повторення основних орфограм і пунктограм. |
4. | Орфографічна хвилинка | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення орфографічних навичок, уміння співставляти звучання й графічний запис слів. |
5. | Упорядкуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про алфавіт. |
6. | Відгадай слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Збагачення словникового запасу, уміння за тлумаченням визначати слово, повторення вивченого про алфавіт. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укладаємо словничок | Інший | середнє | 2Б. | Уміння записувати слова в алфавітному порядку, удосконалення вивченого про абетку. |
2. | Цифра + літера = слово | Інший | середнє | 6Б. | Завдання розвиває логічне мислення, спонукає до пошукової діяльності, сприяє засвоєнню вивченого матеріалу. |
3. | Телефон | Інший | важке | 1Б. | Завдання розвиває логічне мислення, уміння читати цифри, складаючи їх в слова. Розширює кругозір. |
4. | Вірш-алфавіт | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про алфавіт. Розвиток абстрактного мислення, уяви. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Велика літера у власних назвах | Інший | легке | 2Б. | Повторення вивченого у початкових класах про правопис власних і загальних назв, велику літеру у власних назвах. |
2. | Розташуй в алфавітному порядку | Інший | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про алфавіт, розвиток творчого потенціалу, логічного мислення, збагачення словника. |
3. | Відшукай тлумачення слова | Інший | середнє | 2Б. | Збагачення словникового запасу, уміння визначати тлумачення слова, повторення вивченого про алфавіт. |
4. | Історія літери... | Інший | важке | 7Б. | Розвиток творчих здібностей, уяви, фантазії на основі вивченого теоретичного матеріалу. |
5. | Ланцюжок слів | Інший | середнє | 3Б. | Розвиток культури мовлення, збагачення словника, удосконалення вивченого про букви. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука)» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Завдання для узагальнення й систематизації вивченого про апостроф. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука)» | 00:15:00 | середнє | 7Б. | Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука)». |
2. | Перевірна робота з теми «Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука)» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука)». |