Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Про співвідношення звуків і букв у запитаннях і відповідях | Формування знань, умінь і навичок із теми «Співвідношення звуків і букв». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Однакова кількість звуків і букв | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення й систематизація вивченого про співвідношення між буквами й звуками. |
2. | Виправ помилки | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння знаходити орфографічні помилки, виправляти їх; закріплення вивченого про співвідношення букв і звуків. |
3. | Запиши фонетичною транскрипцією | 3 вид - аналіз | середнє | 3,5Б. | Уміння записувати слова фонетичною транскрипцією, визначати кількість звуків і букв. |
4. | Один чи два звуки? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про буквосполучення дж, дз. |
5. | Розподіли слова у дві колонки | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про звукове відтворення літер Я, Ю, Є. Уміння аналізувати слово залежно від позиції цих букв. |
6. | Дві групи слів | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про тверді й м'які приголосні. |
7. | Що нас об'єднує? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про звуки (тверді, м'які приголосні, голосні) й букви. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери правильний варіант | Інший | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на удосконалення вивченого про буквосполучення дж, дз, яке у вимові передається одним звуком. |
2. | Відгадай загадки | Інший | середнє | 3Б. | Уміння аналізувати кількість букв і звуків у слові, розвиток логічного мислення й уяви. |
3. | Виконай фонетичний аналіз слова | Інший | середнє | 4Б. | Уміння виконувати звуковий аналіз слова, закріплення вивченого про приголосні тверді й м'які, дзвінкі й глухі. |
4. | Характеристика звукового складу слова | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого матеріалу про співвідношення звуків і букв у слові. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Неправильна фонетична транскрипція | Інший | середнє | 2Б. | Уміння читати фонетичну транскрипцію, аналізувати слово, розуміти відмінність між буквами й звуками. |
2. | Четверте зайве | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про тверді, напівпом'якшені, м'які приголосні. |
3. | Склади речення | Інший | важке | 5Б. | Удосконалення вивченого про буквосполучення дж, дз. |
4. | Опиши малюнок | Інший | важке | 7Б. | Застосування знань, умінь і навичок із теми «Співвідношення звуків і букв» при виконанні творчого завдання. |
5. | Виконай завдання | Інший | середнє | 5Б. | Завдання спрямоване на закріплення вивченого про букви й звуки, їх співвідношення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи із теми «Співвідношення звуків і букв» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Систематизація й закріплення вивченого із теми «Співвідношення звуків і букв». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Співвідношення звуків і букв» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Удосконалення вивченого з теми «Співвідношення звуків і букв». |
2. | Перевірна робота з теми «Співвідношення звуків і букв» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Співвідношення звуків і букв». |