Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Правопис префіксів роз- (розі-), з- (зі-, с-) | Формування знань, умінь і навичок із теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Шукаємо помилку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння застосовувати здобуті знання, використовувати правила на вивчені орфограми. |
2. | Вибери слово | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Уміння визначати орфограму в словах із префіксом зі-; застосування знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)». |
3. | Слово до слова — зложиться мова | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)». |
4. | Чому слово зайве? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)». |
5. | Це неправильно! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис префіксів з-, с-. |
6. | Як краще? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення орфографічних й орфоепічних навичок, отриманих при вивченні теми |
7. | Добери антонім | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про антоніми; закріплення й систематизація вивченого про правопис префіксів. |
8. | Із пісні слів не викинеш | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про правопис префіксів роз-, з-, с-. |
9. | Утвори спільнокореневі слова | 4 вид - творчий | середнє | 6Б. | Повторення вивченого про спільнокореневі слова; уміння утворювати їх, додаючи вивчені префікси, акцентуючи увагу на правописі префіксів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | З- чи С-? | Інший | середнє | 4Б. | Закріплення й систематизація вивченого про правопис префіксів з-, с-. |
2. | Один із двох | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про правопис префіксів роз-, розі-. |
3. | Читаємо й працюємо | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)». |
4. | Добери синоніми | Інший | важке | 2Б. | Повторення вивченого про синоніми; збагачення словникового запасу; удосконалення вивченого про правопис префіксів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Один із трьох | Інший | середнє | 3Б. | Систематизація й закріплення вивченого про правопис префіксів з-, зі-, с-. |
2. | Склади діалог | Інший | важке | 7Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)» , під час самостійної роботи над текстом. |
3. | Склади твір | Інший | важке | 7Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих при вивченні теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)» , під час самостійної роботи над текстом. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Завдання для вдосконалення й узагальнення вивченого з теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Завдання для систематизації знань, отриманих при вивченні теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)». |
2. | Перевірна робота з теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Вимова й правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-)». |