Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Вимова ненаголошених [е], [и], [о] | Формування знань, умінь і навичок із теми «Вимова ненаголошених \([е]\), \([и]\), \([о]\)» . |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перевіряємо наголосом | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Закріплення вивченого про ненаголошені голосні в коренях слів. |
2. | Запам'ятай! | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Удосконалення орфоепічних навичок, закріплення вивченого про правопис і вимову ненаголошених голосних у коренях слів. |
3. | Знайди пару | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Уміння добирати спільнокореневі слова чи форми слова для перевірки ненаголошеного [и]. |
4. | Відгадай мелодію | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення й систематизація вивченого з теми «Вимова ненаголошених \([е]\), \([и]\), \([о]\)». |
5. | Перевірне слово | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Уміння добирати спільнокореневі слова чи форми слова для перевірки ненаголошеного [е]. |
6. | Пишемо правильно! | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Закріплення й систематизація вивченого про правопис ненаголошених [е], [и] в коренях слів. |
7. | Зміни слово | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення та систематизація вивченого про ненаголошені голосні. |
8. | Обери мене! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Вимова ненаголошених \([е]\), \([и]\), \([о]\)». |
9. | Шукаємо помилки! | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Закріплення й узагальнення вивченого з теми «Вимова ненаголошених \([е]\), \([и]\), \([о]\)». |
10. | Фонетичний запис слова | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про фонетичну транскрипцію; удосконалення вивченого про вимову ненаголошених голосних. |
11. | Відгадай! | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу, удосконалення орфографічних навичок. |
12. | Заповни пропуски | 1 вид - рецептивний | середнє | 6Б. | Застосування вивчених орфограм у коренях слів; повторення вивченого про правопис префіксів ПРЕ-, ПРИ-. |
13. | Дві групи | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення орфографічних навичок; повторення вивченого про правопис ненаголошених [е], [и]. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розподіли слова | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення орфографічних навичок; повторення вивченого про правопис ненаголошених [е], [и]. |
2. | Два слова | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення й систематизація вивченого з теми «Вимова ненаголошених \([е]\), \([и]\), \([о]\)». |
3. | Е чи И? | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення орфографічних навичок; збагачення лексичного запасу. |
4. | Як правильно? | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення й систематизація вивченого з теми «Вимова ненаголошених \([е]\), \([и]\), \([о]\)». |
5. | Швидко й правильно | Інший | середнє | 2Б. | Закріплення й систематизація вивченого з теми «Вимова ненаголошених \([е]\), \([и]\), \([о]\)». |
6. | Цифри-відповіді | Інший | середнє | 2Б. | Завдання спрямоване на розвиток уважності, уміння виявляти орфографічні помилки; закріплення вивченого про ненаголошені голосні. |
7. | Робота з текстом | Інший | середнє | 1Б. | Завдання спрямоване на розвиток уважності, уміння виявляти орфографічні помилки; закріплення вивченого про ненаголошені голосні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери відповідь | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про вимову ненаголошеного [о] в корені слів. |
2. | Вимова ненаголошеного [е] | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про вимову ненаголошеного [е], повторення вивченого про орфоепічні норми української норми. |
3. | Обери слово з ненаголошеним [и] | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про вимову ненаголошеного [и]. |
4. | Добери перевірне слово | Інший | середнє | 2Б. | Уміння перевіряти сумнівний голосний наголосом; удосконалення орфоепічних навичок. |
5. | Склади твір-опис | Інший | важке | 7Б. | Практичне застосування знань, умінь і навичок із теми «Вимова ненаголошених [е], [и], [о]». |
6. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Застосування знань, умінь і навичок із теми «Вимова ненаголошених [е], [и], [о]». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Вимова ненаголошених [е], [и], [о]» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Закріплення й систематизація вивченого з теми «Вимова ненаголошених [е], [и], [о]». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Вимова ненаголошених [е], [и], [о]» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Вимова ненаголошених [е], [и], [о]». |
2. | Перевірна робота з теми «Вимова ненаголошених [е], [и], [о]» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Вимова ненаголошених [е], [и], [о]». |