Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Омоніми | Формування знань, умінь і навичок із теми «Омоніми». |
2. | Походження омонімів | Формування знань щодо виникнення омонімів; формування уміння правильно вживати такі слова у мовленні. |
3. | Короткий словничок омонімів | Формування уміння грамотно вживати омоніми, коректно будувати речення; виховання поваги до слова. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи правильне твердження | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про омоніми, збагачення словникового запасу. |
2. | Кумедні фрази | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про омонімію та пов'язані з нею художні фігури (каламбур). |
3. | Обери один варіант відповіді | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про омоніми, уміння відчувати красу рідного слова. |
4. | Укажи частину мови | 1 вид - рецептивний | середнє | 4Б. | Повторення вивченого про частини мови у контексті роботи з омонімами. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відредагуй речення | Інший | середнє | 3Б. | Удосконалення навиків мовлення, розвиток культури спілкування при використанні омонімів. |
2. | Загадки з омонімами | Інший | середнє | 1Б. | Розвиток уяви, образного мислення на основі вивченого про омоніми. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | З'ясуй значення слова | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати значення омоніма у контексті словосполучення, розвиток культури мовлення. |
2. | Склади речення з омонімами й багатозначними словами | Інший | важке | 4Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння відрізняти омоніми й багатозначні слова, складати речення, враховуючи тлумачення слова; виховує повагу до рідної мови. |
3. | Відгадай, що на малюнку | Інший | важке | 3Б. | Розвиток уяви, логічного та образного мислення; використання омонімів у мовленні. |
4. | Склади каламбур | Інший | важке | 5Б. | Розвиток творчих здібностей, уміння володіти словом при практичному застосуванні вивченого про омоніми. |
5. | Лексичний аналіз слова | Інший | важке | 5Б. | Повторення та систематизація вивченого про антоніми, синоніми, омоніми. |
6. | Поясни значення | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення вивченого про омоніми, робота зі словниками. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Омоніми» | 00:10:00 | середнє | 8Б. | Завдання для закріплення вивченого з теми «Омоніми». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Омоніми» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Систематизація знань, умінь і навичок із теми «Омоніми». |
2. | Перевірна робота з теми «Омоніми» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Омоніми». |