Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Слово як компонент речення | Формування знань, умінь і навичок про слово як компонент речення. |
2. | Лексичне значення слова | Формування знань про однозначні й багатозначні слова, пряме й переносне значення слова. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пошукова робота | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Уміння визначати закінчення в словах. |
2. | Дві половинки одного цілого | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Уміння зісталяти підмет і присудок за змістом і граматично. |
3. | Вибери речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Завдання з вибором правильної відповіді. Уміння визначати логічну помилку в реченнях. |
4. | Ми дослідники | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти граматичну помилку в реченні, аналізувати зв'язки між словами. |
5. | Доповнена реальність | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого про граматичну основу речення. |
6. | Правильний вибір слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння розрізняти лексичне значення слова, вибирати слова відповідно до змісту речення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пряме-переносне | Інший | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про лексичне значення слова. Уміння визначати пряме й переносне значення слова. |
2. | Словникова робота | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати пряме й переносне значення слова. |
3. | Вибіркова робота | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати пряме й переносне значення слів у реченнях. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Шукаємо зайве речення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати підмет і присудок у реченнях. |
2. | Правильно-неправильно | Інший | середнє | 2Б. | Уміння аналізувати зміст речення, виявляти слова, вжиті неправильно. |
3. | Віднови приказки | Інший | середнє | 3Б. | Уміння узгоджувати слова в реченні граматично за допомогою закінчень і прийменників. |
4. | Пошир речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння поширювати речення другорядними членами. Розвиток мовлення, збагачення словникового запасу. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 6Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати речення, вводити запропоновані слова в речення. |
6. | Склади твір | Інший | важке | 12Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати твір на запропоновану тему. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Слово як компонент речення. Лексичне значення слова» | 00:10:00 | середнє | 5Б. | Закріплення вивченого про слово як компонент речення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Слово як компонент речення. Лексичне значення слова» | 00:15:00 | середнє | 3Б. | Систематизація знань, умінь і навичок із теми «Слово як компонент речення. Лексичне значення слова». |
2. | Перевірна робота з теми «Слово як компонент речення. Лексичне значення слова» | 00:25:00 | середнє | 19Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Слово як компонент речення. Лексичне значення слова». |